Обов’язкове подання звітності з РРО в електронному форматі

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

З 01.01.2013 всі суб’єкти господарювання, які використовують РРО, зобов’язані подавати звітність про використання РРО до органів ДПС в електронному вигляді

З 01.01.2013 всі суб’єкти господарювання, які використовують РРО, зобов’язані подавати звітність про використання РРО до органів ДПС в електронному вигляді.

Метою застосування таких норм є створення комфортних умов для суб’єктів господарювання, які полягають в економії часу платників податків, зменшення кількості перевірок, зменшення витрат на утримання касових апаратів, відсутності необхідності зберігання контрольних стрічок та друкування їх на паперових носіях.

Штрафи за несвоєчасне подання чи неподання звітності

Забезпечення виконання вимог щодо подання до органів ДПС по дротових або бездротових каналах зв’язку звітної інформації можливе як шляхом придбання нової касової техніки, а саме РРО, що створюють контрольну стрічку в електронній формі, так і шляхом доопрацювання існуючої касової техніки та приєднання до неї відповідних модемів для передачі даних.

Податківці нагадали, що 05.11.2012 введено в дію наказ Мінфіну «Про затвердження Вимог щодо створення контрольної стрічки в електронній формі у реєстраторах розрахункових операцій та модемів для передачі даних та Порядку передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків реєстраторів розрахункових операцій дротовими або бездротовими каналами зв’язку до органів державної податкової служби» від 08.10.2012 №1057.

Зазначені Вимоги та Порядок визначають загальні технічні вимоги до РРО, що створюють контрольну стрічку в електронній формі, модемів для передачі звітної інформації та основні принципи функціонування системи зберігання і збору даних РРО для ДПС.

Користувачам касової техніки при її придбанні або заміні необхідно обов’язково звертатись до Центрів сервісного обслуговування або виробників РРО щодо проведення ними відповідного доопрацювання даної моделі у термін до 01.07.2013.

Тобто, починаючи з 1 липня 2013 року за неподання звітності в електронному вигляді до суб’єктів господарювання застосовуватимуться фінансові санкції у розмірі десяти нмдг (п. 9 ст. 17 Закону №265).

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Контрольовані операції: критерії визнання

Контрольовані операції — сфера підвищеного контролю ДПС, де найменша помилка може призвести до мільйонних штрафів і донарахувань. Які критерії визнання операцій контрольованими діють у 2026 році, як функціонує багаторівнева звітність, як подавати Повідомлення про участь у МГК та яких штрафів очікувати — розглянемо в огляді
50536

Типові помилки у розрахунку відпускних

Складність розрахунку відпускних у тому, що вони залежить від середньоденної зарплати, на яку впливають доходи за минулі місяці. Помилка у сумі виплат за розрахунковий період з легкістю перетворюється на помилкову суму відпускних. Що треба перевірити, аби виправити помилку — розповімо у консультації
75813

Яка відповідальність за нерозблокування податкової накладної

Коментар експерта допоможе з’ясувати і попередити можливі ризики через те, що платник ПДВ не розблокує податкову накладну. Адже він зобов’язаний не лише сплачувати ПДВ і звітувати про нього, а й складати податкові накладні та реєструвати їх у ЄРПН. За порушення цього обов’язку є відповідальність
13252

Цільове призначення земельної ділянки види, зміна, бухгалтерський облік

Розглянемо, чим є цільове призначення земельної ділянки та види її використання, як змінити цільове призначення земельної ділянки, наприклад сільськогосподарської. Також розглянемо, хто та як контролює відповідність фактичного використання земельної ділянки її цільовому призначенню, яка відповідальність за порушення. Також консультація містить приклад бухгалтерського обліку такої процедури з проведеннями
67094

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді