Кто из ФЛП (не) должен вести товарный учет запасов

RU UA

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

На кого из плательщиков Порядок № 496 не будет действовать.

Кто из ФЛП (не) должен вести товарный учет запасов

Зразок заповнення Форми обліку

СКАЧАТЬ ОБРАЗЕЦ ⏩

С 26.11.2021 действует приказ Минфина от 03.09.2021 № 496, которым утвердили Порядок учета товарных запасов для ФЛП, в т.ч. единщиков (далее – Порядок).

Обратите внимание, Порядок №496 не распространяет свое действие на плательщиков единого налога 1 группы. Поэтому они не обязаны использовать РРО/ПРРО и вести учет товарных запасов.

Из общего числа плательщиков единого налога 2-4 групп Порядок № 496 распространяет свое действие исключительно на плательщиков, определенных пунктом 61 подраздела 10 Раздела ХХ Налогового кодекса Украины, которые осуществляют:

  • реализацию технично-сложных бытовых товаров, подлежащих гарантийному ремонту;
  • реализацию лекарственных средств, изделий медицинского назначения;
  • реализацию ювелирных и бытовых изделий из драгоценных металлов, драгоценных камней, драгоценных камней органогенного образования и полудрагоценных камней.

Вместе с этим Порядок № 496 распространяет свое действие на ФЛП-единщиков 3 группы, зарегистрированных плательщиками НДС.

В то же время, Порядок № 496 устанавливает обязанность ведения учета товарных запасов по месту их реализации для ФЛП, которые используют общую систему налогообложения и осуществляют свою деятельность в сфере торговли, общественного питания и услуг.

По информации ГНС

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image70

Статті за темою

Усі статті за темою

Платіжна інструкція 2025: правила заповнення та приклад

Платіжну інструкцію запровадили замість платіжного доручення. Тепер цей документ оформлюють лише з використанням номера рахунку у міжнародному форматі IBAN. Розбираємо, як правильно заповнити платіжну інструкцію, які реквізити вказати та на що звернути увагу, щоб уникнути помилок. Також наведемо приклад заповненого документа
134957

Акт виконаних робіт 2025: бланк, зразок і правила заповнення

Акт виконаних робіт — зразок і бланк, які знадобляться для підтвердження послуг або робіт. Бухгалтер оформлює його для належного документування госпоперацій. Завантажуйте приклад акта надання послуг і готовий бланк — у консультації експерта
469569

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204644

Інвентаризація 2025: порядок проведення, строки та оформлення результатів

Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
243496

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді