Листи і запити контролюючим органам: як оформити та які строки їх розгляду
Запитання
Як оформлюються листи, запити, адресовані контролюючим органам від платників податків та які строки їх розгляду?
Відповідь
Листи, запити (крім звернень на отримання індивідуальної податкової консультації в письмовій формі) юридичні особи та самозайняті особи (далі — Звернення) оформлюють з урахуванням норм статті 5 Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 № 393/96-ВР.
У зверненні зазначають прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків, місце проживання самозайнятої особи (назва, код ЄДРПОУ, місцезнаходження юридичної особи) та викладають суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Реєстр індивідуальних податкових консультацій за 2025 рік
Звернення підписує заявник (заявники) із зазначенням дати. В електронному Зверненні також зазначають електронну поштову адресу, на яку заявнику може надіслати відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Звернення складають державною (офіційною) мовою та адресують органам ДПС, його посадовим особам, якщо порушені у ньому питання належать до їх компетенції.
Звернення органи ДПС розглядають і вирішують у термін не більше одного місяця від дня їх надходження.