Хто подає повідомлення № 20-ОПП з інформацією про об’єкти оподаткування відокремлених підрозділів юрособи

1441

Запитання

Хто подає повідомлення за формою № 20-ОПП з інформацією про об’єкти оподаткування відокремлених підрозділів ЮО (філій, представництв)?

Відповідь

Відокремлений підрозділ юридичної особи (філія, представництво) зобов’язаний стати на облік у контролюючих органах, повідомляти про всі об’єкти оподаткування, що знаходяться на його балансі шляхом подання до контролюючого органу повідомлення за формою № 20-ОПП (п. 8.2 розд. VIIІ Порядку обліку платників податків, затвердженого наказом Мінфіну від 09.12.2011 № 1588; далі — Порядок № 1588).

Юридична особа інформує про всі об’єкти оподаткування крім тих, відомості щодо яких надані до відповідних контролюючих органів відокремленими підрозділами такої юридичної особи.

У разі закриття відокремленого підрозділу, такий відокремлений підрозділ подає до контролюючого органу повідомлення № 20-ОПП з інформацією про закриття об’єктів оподаткування, а юридична особа — повідомлення № 20-ОПП з інформацією про відкриття об’єктів оподаткування, що не припиняються із закриттям відокремленого підрозділу.

У такий же спосіб подають повідомлення і в разі передачі об’єкта відокремленого підрозділу на баланс іншого відокремленого підрозділу чи юридичної особи або якщо внаслідок організаційних чи інших змін об’єкт перестав бути об’єктом оподаткування відокремленого підрозділу.

Платники можуть подати повідомлення № 20-ОПП засобами електронного зв’язку в електронній формі (п. 8.4 розд. VIIІ Порядку № 1588).

Відомості, зазначені в повідомленні № 20-ОПП, вносить контролюючий орган до Єдиного банку даних юридичних осіб:

  • не пізніше наступного дня після отримання повідомлення № 20-ОПП в електронній формі;
  • не пізніше 10 робочих днів від дня надходження до контролюючого органу в паперовій формі повідомлення № 20-ОПП (п. 8.6 Порядку № 1588).

За інформацією ДПС у Черкаській області

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Господарський кодекс: скасування, вплив на бізнес і перспективи

У консультації роз’яснимо, за які новації у видах юросіб, управлінні об’єктами державної та комунальної власності проголосували депутати. Верховна Рада скасувала Господарський кодекс і внесла зміни до низки інших нормативних актів. Проаналізуємо, як це вплине на бізнес
2509

Штатний розпис 2025: зразок для скачування

Дізнайтеся, як скласти штатний розпис у 2025 році за новими вимогами: актуальний бланк, приклад заповнення та пояснення з підказками. Що буде зі штатним розписом після 28 серпня 2025 року, коли Господарський кодекс піде в архів? Час прощатися? Розбираємося
82052

Відпустка без збереження зарплати: скільки можна брати та в яких випадках

Відпустка без збереження заробітної плати — законна можливість тимчасово припинити роботу без оплати. Її беруть за сімейними обставинами, під час навчання, у разі переїзду, хвороби рідних або в особливих ситуаціях, визначених законом. У 2025 році діють як загальні правила, так і спеціальні норми для воєнного стану
134

Наказ про відрядження 2025: правила оформлення та зразок

Наказ про відрядження працівника — це документ, без якого службову поїздку офіційно не визнають. Розповідаємо, що обов’язково зазначити в такому наказі, як оформити відрядження в Україні та за кордоном і де скачати актуальний зразок
133

Облікова політика підприємства—2025: як внести зміни й на що зважати

Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій. У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій
120282