У ПРРО кнопка формування Z-звіту не активна: що робити
Запитання
Суб’єкт господарювання хоче зробити Z-звіт, щоб закрити зміну в ПРРО, але кнопка не активна. Як діяти в цьому разі?
Відповідь
ДТЕК відключила світло: чи буде штраф через відсутність Z-звіту
В програмних реєстраторах розрахункових операцій (далі — ПРРО) робочу зміну відкривають на підставі повідомлення з типом «відкриття зміни». Програмне забезпеченням ПРРО формує це повідомлення автоматично, коли суб’єкт господарювання проводить першу розрахункову операцію.
Закривають зміну на підставі:
- фіскального звітного чека (далі — Z-звіт)
або
- технологічного повідомлення про закриття зміни, яке програмне забезпечення ПРРО створює після формування Z-звіту.
Зміна — це період роботи РРО від реєстрації першої розрахункової операції після виконання Z-звіту до виконання наступного Z-звіту (п. 2 Вимог щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування, затверджених постановою КМУ від 18.02.2002 № 199).
Z-звіт створюють за допомогою ПРРО щодня в електронній формі, якщо проводять розрахункові операції або закривають робочу зміну. Z-звіт подають до фіскального сервера засобами комунікацій. Його можна роздрукувати чи сформувати в електронній формі.
Якщо протягом дня суб’єкт господарювання сформував Z-звіт і закрив попередню зміну, він може відкрити нову робочу зміну.
Якщо кнопка формування Z-звіту не активна, це свідчить про те, що вже закрили зміну та сформували Z-звіт. Щоб перевірити, чи дійсно це так, перейдіть у початкове меню та переконайтеся, що кнопка «Відкрити зміну» активна.
✅ Хто мусить перейти на програмний РРО
✅ Як зареєструвати, перереєструвати або скасувати реєстрацію пРРО
✅ Як видавати електронні чеки
✅ Чи можуть два касири працювати на одному пРРО
✅ Які оплати за QR-кодом не потребують пРРО
✅ Що робити, якщо зник інтернет або пРРо «заглючив»