Як надіслати через Е-кабінет заяву про повернення помилково/або надміру сплачених зобов’язань та пені
Запитання
Яким чином платник податків може надіслати через Електронний кабінет заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені за формою J/F 1302001 разом з копією платіжного документа (у т. ч. якщо помилково та/або надміру сплачені суми грошових зобов’язань та пені виникли за кількома платіжними документами) та до якого органу ДПС?
Відповідь
Банк проведень: облік штрафів, пені, неустойки у відповідача та позивачаПодання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюють платники відповідно до норм:
- Податкового кодексу України;
- Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, що затвердив Мінфін наказом від 06.06.2017 № 557.
Порядок функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» визначив Мінфін наказом від 14.07.2017 № 637.
Заяву про повернення помилково та/або надмiру сплачених сум грошових зобов’язань та пенi (далі — Заява) створюйте в режимі «Введення звітності» приватної частини Е-кабінету. Для цього:
- самостійно встановіть фільтр за параметрами: «рік», «період», «тип форми». Зокрема «J(F)13 Запити»;
- оберіть необхідну форму Заяви (J/F 1302001) з переліку електронних форм;
- знайдіть відповідний територіальний орган ДПС: «регіон», «район» (за замовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації);
- заповніть відповідні поля електронного документа;
- підпишіть та надішліть Заяву. При цьому реєстраційні дані платника заповнюються автоматично.
До Заяви можете подати копію одного платіжного документа. Для цього у вкладці «Додатки» оберіть опцію «Додати» документ довільного формату (F/J 1360102) та заповніть обов’язкові поля форми.
У полі «Дата сплати до бюджету» Заяви вкажіть інформацію щодо одного платіжного документа відповідно до якого помилково або надміру сплатили суму грошових зобов’язань або пені. Для повернення таких сум за кількома платіжними документами, подавайте окремі Заяви за кожним платіжним документом.
Заяву подавайте до територіального органу ДПС за місцем адміністрування (обліку) помилково та/або надміру сплаченої суми (абз 1 п. 1 р. ІІІ Порядку інформаційної взаємодії Державної податкової служби України, її територіальних органів, Державної казначейської служби України, її територіальних органів, місцевих фінансових органів у процесі повернення (перерахування) платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені, затвердженого наказом Мінфіну від 11.02.2019 № 60).
За інформацією ДПС в Івано-Франківській області
Як діяти, коли керівник не має змоги підписати документи, наприклад, перебуває у відпустці, відрядженні, на лікарняному тощо? Із паперовими документами можна знайти рішення. З електронним документообігом та різними КЕП посадових осіб розібратися складніше — виникає багато запитань щодо правомірності поставлених підписів. У статті підкажемо, як передати повноваження підписувати документи на час відсутності керівника та уникнути ризиків