Як ФОПу-загальнику виправити помилки у майновій декларації, які він виявив самостійно

3029

Запитання

Як ФОПи-загальники, особи, які провадять незалежну професійну діяльність, і члени фермерського господарства заповнюють Додаток ЄСВ 1 до Податкової декларації про майновий стан і доходи, якщо після граничного строку його подання виправляють самостійно виявлені помилки (у т. ч. за минулі періоди)?

Відповідь

Надання щорічної відпустки та розрахунок відпускних

Форму Декларації про майновий стан і доходи Мінфін (далі — Декларація) затвердив наказом від 02.10.2015 № 859.

Разом з Декларацією формують додаток ЄСВ 1 «Розрахунок сум нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску» (далі — Додаток ЄСВ 1).

Якщо потрібно виправити самостійно виявлені помилки після граничного строку подання Декларації, маєте виправити суми нарахованого доходу та ЄСВ. Для цього подайте Додаток ЄСВ 1 у складі Декларації з типом «Уточнююча». В Додатку ЄСВ 1 обов’язково заповніть рядки та колонки табличної частини з правильними показниками за період, що визначили в рядку 8 «Тип платника та перебування (місяць)».

Уточнені зобов’язання зі сплати ЄСВ покажіть у розділі VІ Декларації з типом «Уточнююча», де у графі «єдиний соціальний внесок» зазначте:

  • у рядку 23 — суму ЄСВ, що підлягала перерахуванню на небюджетні рахунки, яку переносять з рядка «Усього» графи 6 табличної частини раніше поданого Додатка ЄСВ 1 до Декларації, який уточнюють, за даними раніше поданої Декларації за звітний/податковий період, в якому виявили помилку;
  • рядку 24 — уточнену суму ЄСВ за звітний/податковий період, де показують значення рядка «Усього» графи 6 табличної частини Додатка ЄСВ 1 до Декларації з типом «Уточнююча»;
  • рядку 25.1 — суму збільшення суми, яка підлягала перерахуванню на небюджетні рахунки у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок (рядок 24 – рядок 23, якщо рядок 24 > рядка 23);
  • рядку 25.2 — суму зменшення суми, яка підлягала перерахуванню на небюджетні рахунки у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок ((рядок 24 – рядок 23, якщо рядок 24 < рядка 23)) (без знака «–»);
  • рядок 26 не заповнюйте;
  • у рядку 27 зазначте суму пені, яку нарахували самостійно на підставі статті 25 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010№ 2464-VI.

За інформацією ДПС у Закарпатській області

 

додаток

👇 Жовтнева пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Як виправити помилки в декларації про доходи: приклади

Якщо після подання декларації про майновий стан і доходи виявили помилку, можна її виправити. Це можуть зробити як звичайні громадяни, так і фізичні особи-підприємці (ФОП) та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність («незалежники»), тобто всі ті, хто зобов’язаний декларувати ПДФО, військовий збір та ЄСВ. В огляді — як заповнити необхідну для цього уточнюючу декларацію з прикладами
4670

Податкова соціальна пільга 2026: розмір, отримання, застосування

Зміна прожиткового мінімуму на початку року оновлює й податкові соціальні пільги (ПСП). Яким є розмір податкової соціальної пільги у 2026 році, коли вона нараховується, «дитячі» ПСП, документи для отримання пільги, приклади застосування ПСП, її особливості у одиноких матерів, працюючих студентів, «афганців», «чорнобильців», «АТОвців», пенсіонерів, осіб з інвалідністю — у консультації
392904