Які коди пільг зазначити в гр. 18 додатка 1 та гр. 17 додатка 2 до декларації на нерухомість

1752

Запитання

Який код пільги вказати в графі 18 додатка 1 та графі 17 додатка 2 до форми Податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки?

Відповідь

Визначено, що сільські, селищні, міські ради встановлюють пільги з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що сплачують на відповідній території:

  • з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, громадських об’єднань, благодійних організацій, релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовують для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (абз. перший пп. 266.4.2 Податкового кодексу України; далі — ПК);
  • з об’єктів нежитлової нерухомості, що розташовані на території індустріального парку та перебувають у власності учасників індустріального парку, включеного до Реєстру індустріальних парків (абз. п’ятим пп. 266.4.2 ПК).

Форму податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, затвердив Мінфін наказом від 10.04.2015 № 408 (у редакції наказу від 10.11.2022 № 371) (далі — Декларація).

Коди пільги в декларації зазначають відповідно до Довідника податкових пільг, що є втратами доходів бюджету, та на підставі рішення органу місцевого самоврядування.

Для цього в графі 18 додатка 1 «Розрахунок № _ у частині об’єктів житлової нерухомості» та графі 17 додатка 2 «Розрахунок № _ у частині об’єктів нежитлової нерухомості» до Декларації зазначають такі коди пільги:

  • згідно з абзацом першим пп. 266.4.2 ПК — «18010402»;
  • згідно з абзацом п’ятим пп. 266.4.2 — «18010403».

ЗІР, категорія 106.05

 

додаток

👇 Жовтнева пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Туристичний збір в Україні: за якими правилами сплачувати

За якою ставкою справляти туристичний збір 2026, чи подавати декларацію, якщо діяльність не проводилася, які документи підтверджують звільнення від сплати туристичного збору, чи може туристичний збір сплатити туроператор, як бути з туристичним збором платнику єдиного податку — в огляді
71212

Податкова декларація з транспортного податку 2026

Придбали вартісний автомобіль класу «люкс»? Тоді готуйтеся подавати декларацію з транспортного податку. Хто подає, який граничний термін подання податкової декларації з транспортного податку у 2026 році, як заповнити декларацію — розповість експерт
25020

Орендна плата фізособам: оподаткування та звітність

Вимоги до договору оренди земельної ділянки. Розмір орендної плати. Податкові наслідки виплати орендної плати. Приклади розрахунку суми орендної плати до виплати орендодавцеві та суми податків. Заповнення Додатка 4ДФ Податкового розрахунку у разі виплати орендної плати
41717

Земельний сервітут: чи реєструвати договір та як оподатковувати

Підприємство уклало сервітут із Державним науково-дослідним інститутом. На виконання умов цього договору сторони підписали акт приймання-передачі об’єкта сервітуту. Як підприємству, користувачу сервітутом, відображати щомісячну оплату (затрати) за таким договором?
23671