Чи може ФОП-загальник включити до витрат вартість придбаних ОЗ

Податківці підказали, чи має право ФОП-загальник включити до складу витрат вартість придбаних основних засобів (комп’ютера) для використання в госпдіяльності

 Чи може ФОП-загальник включити до витрат вартість придбаних ОЗ

ФОП: реєстрація, облік, сплата податків і трудові відносини

Порядок оподаткування доходів ФОП визначений статтею 177 Податкового кодексу України (ПК).

Об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю ФОП (п. 177.2 ПК).

Перелік витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів ФОП від провадження господарської діяльності на загальній системі оподаткування визначили пунктом 177.4 ПК.

До складу витрат ФОПа-загальник не включає:

  • витрати, не пов’язані з провадженням господарської діяльності;
  • витрати на придбання, самостійне виготовлення основних засобів та витрати на придбання нематеріальних активів, які підлягають амортизації;
  • витрати на придбання та утримання основних засобів, визначених абзацами восьмим-десятим підпункту 177.4.6 ПК;
  • документально не підтверджені витрати (пп. 177.4.5 ПК).

Підприємці мають право (за власним бажанням) включати до складу витрат, пов’язаних з провадженням їх госпдіяльності, амортизаційні відрахування з відповідним веденням окремого обліку таких витрат. При цьому амортизації підлягають, зокрема, витрати на придбання ОЗ та нематеріальних активів (пп. 177.4.6 ПК).

За інформацією ДПС у Харківській області


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Звіт до ТЦК про транспортні засоби: зразок

Форма, порядок та строки подання інформації про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан до територіального центру комплектування. Перелік суб’єктів, хто зобов’язаний подавати інформацію про транспорт. Дані, які слід наводити у відомості
11017

Оперативний лізинг в Україні

Що таке оперативний лізинг та чи є різниця між ним і звичайною орендою. Про правові, податкові та бухгалтерські нюанси оперативного лізингу в Україні, документальне оформлення, визнання доходів і витрат з оперативного лізингу, облік лізингу основних засобів та інвестиційної нерухомості з урахуванням нещодавніх оновлень НП(С)БО 14 «Оренда» — все у цьому огляді
15195

Малоцінні необоротні матеріальні активи: відображаємо в обліку

Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
286167

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді