Чи потрібно звертатися до ДПС за анулюванням ліцензій у разі ліквідації

Податківці пояснили, чи необхідно госпсуб’єкту звертатися до ДПС за анулюванням ліцензій, в разі прийняття рішення про скасування державної реєстрації

Чи потрібно звертатися до ДПС за анулюванням ліцензій у разі ліквідації

Як податківці аналізують ваші ТТН

Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі, зокрема, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пальним закріплені Закон України від 19.12.1995 № 481/95-ВР (далі — Закон № 481).

Ліцензію анулюють шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного рішення про анулювання у формі розпорядження про таке анулювання на підставі рішення про скасування державної реєстрації (абз. 3 ч. 52 ст. 15 Закону № 481).

Внесення змін до відомостей про госпсуб’єктів, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців проводить держреєстратор (ст. 18 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV, далі — Закон № 755).

Інформаційна взаємодія між ЄДР та інформаційними системами держорганів у випадках, визначених статтею 13 Закону № 755, здійснюють за допомогою електронних комунікацій в електронній формі у порядку, визначеному Мінюстом спільно з відповідними держорганами 13.07.2016 № 1915/5/755.

Підставою для внесення змін до облікових даних платників податків є, зокрема, інформація органів держреєстрації (ч. 1 ст. 66 Податкового кодексу України).

Отже, рішення про анулювання ліцензії приймають у відповідності до вимог частини 52 статті 15 Закону № 481 за наявності інформації про скасування держреєстрації щодо госпсуб’єктів у ЄДР.

Обов’язковість звернення госпсуб’єкта до відповідного контролюючого органу щодо анулювання ліцензії у випадку прийняття рішення про скасування держреєстрації Закон № 481 не встановлює.

За інформацією ДПС у Черкаській області


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Звіт про відповідність резидента Дія Сіті: як заповнити і коли подати

1 червня — дедлайн подання Звіту про відповідність резидента Дія Сіті та незалежного висновку. У цій консультації знайдете все, на що треба зважити, аби не втратити правових та податкових преференцій
48

Як відобразити в обліку та оподаткувати спецодяг

Безплатно забезпечити працівника спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту (ЗІЗ) на роботі — це обов’язок роботодавця. Правильно відобразити це в обліку — обов’язок бухгалтера. У консультації — як придбати та оформити ЗІЗ, як їх облікувати і списати з різними варіантами оподаткування
65212

Малоцінні необоротні матеріальні активи: відображаємо в обліку

Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
275308

Малоцінні швидкозношувані предмети (МШП)

Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП
311374

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді