Новий порядок держнагляду за виробниками насіння і садивного матеріалу

Мінагрополітики затвердило нові Порядок проведення атестації суб’єктів господарювання на право виробництва та реалізації насіння і садивного матеріалу та Положення про Державний реєстр виробників насіння і садивного матеріалу

Мінагрополітики затвердило нові Порядок проведення атестації суб’єктів господарювання на право виробництва та реалізації насіння і садивного матеріалу та Положення про Державний реєстр виробників насіння і садивного матеріалу (далі — Держреєстр).

Для проходження атестації фізичні та юридичні особи мають подати до територіального органу Держсільгоспінспекції за місцем провадження своєї діяльності:

  • заяву;
  • копію сертифіката на насіння, садивний матеріал, що буде використовуватись для виробництва;
  • копію ліцензії або ліцензійного договору на використання сорту;
  • атестаційний лист виробника насіння, садивного матеріалу;
  • згоду на обробку персональних даних (для фізичних осіб).

З набранням наказом чинності юр- та фізособам не потрібно буде подавати завірену копію свідоцтва про державну реєстрацію сорту та довідку про сплату винагороди автору за використання сорту.

Заявники мають відповідати атестаційним вимогам до виробників насіння і садивного матеріалу.

Територіальний орган Держсільгоспінспекції перевірятиме зазначений пакет документів на правильність та направлятиме його до атестаційної комісії.

Атестаційна комісія прийматиме рішення про внесення або відмову у внесенні заявника до Держреєстру протягом десяти робочих днів з дня надходження відповідних документів.

Новий документ не передбачає проведення атестаційною комісією виїзної перевірки інформації, яку подав суб’єкт господарювання.

Внесення суб’єктів насінництва та розсадництва до Держреєстру проводитиметься щороку за результатами атестації. Їх перелік розміщуватиметься на офіційному веб-сайті Держсільгоспінспекції.

Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мінімальна зарплата 2025: на які виплати впливає

Мінімальна зарплата на весь 2025 рік визначена у розмірі 8000 грн на місяць та 48 грн на годину. На що впливає мінімальна зарплата у 2025 році, зокрема податки, ЄСВ, розрахунок лікарняних і декретних, «трудові» штрафи — в огляді
15222

Продовження воєнного стану і мобілізації: що треба знати бухгалтеру

Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 6 серпня 2025 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
8214

Підакцизні товари в Україні 2025

Які товари потрапляють під оподаткування акцизом у 2025 році, про підакцизні товари та непідакцизні операції – у цьому огляді. Також про максимальні і мінімальні ціни на підакцизні товари в Україні, проблеми ідентифікації підакцизних товарів, штрафи за продаж підакцизних товарів неповнолітнім, ліцензування підакцизних товарів
65753

Штучний інтелект в роботі бухгалтера: так, ні чи можливо

Штучний інтелект (ШІ), зокрема його чат-бот ChatGPT, впевнено проникає у наше професійне життя. Не виняток — і бухгалтерія. Безперечно, є спокуса делегувати свої рутинні завдання комусь, хто може безвідмовно і точно провести розрахунки, без помилок заповнити і вчасно подати податкові звіти і декларації. Проте, чи безпечно це? Адже сам ШІ застерігає, що може помилятися і всю важливу інформацію потрібно перевіряти. Та й сумнівно, що податкова не випише штраф, бо «помилився ШІ, а не я». Розбираємо, яку частину своєї роботи бухгалтер може доручити штучному інтелекту, а яку — не варто
63

Компенсація комуналки від орендарів і підрядників: ПДВ наслідки для ЗОЗ

Розв’яжемо кейс: як оподаткувати ПДВ компенсацію комунальних витрат від орендаря або підрядника. Знатимете, чи буде право на податковий кредит, які ПДВ-зобов’язання матиме ЗОЗ та що записати в податкових накладних
1547

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді