20 травня — граничний термін сплати та звітування

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
20 травня — останній день подання ключових податкових декларацій за квітень 2026 року та сплати податкових зобов’язань

20 травня — граничний термін сплати та звітування

20 травня (середа) — останній день подання:

  • декларації з акцизного податку за квітень 2026 року;
  • податковими агентами та платниками єдиного внеску податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків — фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за квітень 2026 року (крім фізичних осіб — підприємців та/або осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, як податкових агентів та платників єдиного внеску);
  • податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) (крім громадян) за квітень 2026 року у разі не подання податкової декларації на 2026 рік;
  • податкової декларації з орендної плати за земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, передані в оренду відповідно до статті 120-1 глави 19 розділу ІV Земельного кодексу України за квітень 2026 року у разі не подання податкової декларації на 2026 рік;
  • податкової декларації з податку на додану вартість за квітень 2026 року;
  • податкової декларації з рентної плати за квітень 2026 року з розрахунком:
    • рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України;
    • рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини;
    • рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами;
    • рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України.

Штрафи за несвоєчасне подання чи неподання звітності

20 травня — останній день сплати:

  • авансового внеску з військового збору за травень 2026 фізичними особами — підприємцями — платниками єдиного податку першої, другої та четвертої груп;
  • військового збору за І квартал 2026 року платниками єдиного податку третьої групи;
  • екологічного податку за І квартал 2026 року;
  • авансового внеску з єдиного податку за травень 2026 року платниками єдиного податку першої та другої груп;
  • єдиного податку за І квартал 2026 року платниками єдиного податку третьої групи;
  • ЄСВ роботодавцями за найманих працівників за квітень 2026 року, крім гірничих підприємств;
  • збору за місця для паркування транспортних засобів за I квартал 2026 року;
  • авансового внеску з ПДФО за кожне місце роздрібної торгівлі пальним за травень 2026 року ФОП на загальній системі оподаткування, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним;
  • податку на прибуток підприємства за І квартал 2026 року;
  • податку на прибуток підприємств за угодою про розподіл продукції за I квартал 2026 року;
  • частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями за результатами фінансово-господарської діяльності за І квартал 2026 року;
  • авансового внеску з податку на прибуток підприємств за кожне місце роздрібної торгівлі пальним за травень 2026 року підприємствами, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним;
  • рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин без рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводної сировини за І квартал 2026 року;
  • рентної плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин, за І квартал 2026 року;
  • рентної плати за спеціальне використання води за І квартал 2026 року;
  • рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів за І квартал 2026 року
  • туристичного збору за I квартал 2026 року.

За інформацією ДПС у Тернопільській області

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік валютних операцій на підприємстві 2026

Валютні обмеження 2026 року — які вони у період дії воєнного стану. Розглянемо також облік валютних операцій на прикладах придбання та продажу іноземної валюти 2026
95844

Пільги для мобілізованих ФОПів під час воєнного стану: розбираємо новації

Мобілізованих ФОПів в автоматичному режимі звільнятимуть від податків і звітності — без зайвої бюрократії. З’ясуймо, як працюють нові норми, кого вони стосуються і що потрібно знати, аби скористатися пільгами
3307

Додаткова відпустка учасникам бойових дій під час воєнного стану

Умови та документи, на підставі яких у працівників є право на додаткові оплачувані відпустки як учасникам бойових дій, особам з інвалідністю внаслідок війни та учасникам Революції Гідності. Правила оформлення, оплати, табелювання, поділу, перенесення та компенсації таких додаткових відпусток
1707

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді