На виконання положень пункту 100.10 Податкового кодексу України Мінфін затвердив Порядок ведення та форму Реєстру заяв про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу
На виконання положень пункту 100.10 Податкового кодексу України Мінфін затвердив Порядок ведення та форму Реєстру заяв про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу (далі — Реєстр).
Для ведення Реєстру ДФС має забезпечити розробку власного програмного забезпечення протягом 120 днів.
За Порядком ДФС має вести Реєстр у відкритому доступі та розміщати його на своєму офіційному веб-порталі. До Реєстру орган контролю заноситиме дані за кожною з отриманих заяв протягом операційного дня їх отримання у хронологічному порядку їх надходження. У разі надходження заяви після завершення операційного дня інформацію про таку заяву вноситимуть до Реєстру протягом наступного операційного дня.
Орган контролю забезпечуватиме своєчасне внесення інформації до Реєстру протягом двох робочих днів з дня прийняття або отримання рішення про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу та/або укладення відповідного договору з платником податків.
Наказ Мінфіну від 30.05.2017 № 540
Міжнародний день бухгалтера, або Міжнародний день бухгалтерії — професійне свято бухгалтерів, яке відзначаємо щорічно 10 листопада. Тобто вже невдовзі :) Спеціально до свята ми підготували для вас п'ять порад, як незвично провести цей день
Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП
Як складати акт звірки взаєморозрахунків із контрагентом, яке призначення та правовий статус акта звірки взаєморозрахунків — у консультації
Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій.
У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій