Мінфін запроваджує інноваційні підходи у сфері РРО

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Мінфін хоче спростити використання РРО та ініціює пілотний проект реєстрації та експлуатації новітніх моделей. Відповідні проекти актів було схвалено Урядовим комітетом 31 травня та будуть винесені на затвердження Уряду.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

У разі прийняття проектів для реєстрації розрахунків можна буде використовувати мобільні телефони, планшети, ноутбуки та інші засоби комунікації.

Пілотний проект дозволить:

  • дослідити інноваційні розробки у сфері реєстрації розрахункових операцій;
  • дослідити застосування новітніх моделей РРО;
  • розширити перелік наявних моделей та функцій, що зможе демонополізувати ринок РРО;
  • спростити умови для використання РРО, зменшити витрати на їх придбання;
  • стимулювати підприємців до застосування РРО.

Також напрацьовано Проект постанови «Про внесення змін до Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій». Він:

  • запроваджує механізм обміну інформацією в електронному вигляді при введенні в експлуатацію, технічному обслуговуванні та ремонті РРО через центри сервісного обслуговування;
  • удосконалює порядок техобслуговування та ремонту РРО, що створить передумови для врегулювання взаємовідносин між підприємцями і центрами сервісного обслуговування;
  • покращує процес обміну інформацією між територіальними органами ДФС і центрами сервісного обслуговування при введенні РРО в експлуатацію та подальшому їх обслуговуванні.

Мінфін також напрацював проект наказу, що:

  • спрощує реєстрацію РРО та порядок введення в експлуатацію;
  • запроваджує ведення книги обліку розрахункових операцій (КОРО) в електронному вигляді (звільняє підприємців від щоденного вклеювання фіскальних звітних чеків). Це тимчасовий але дієвий крок — остаточно скасувати необхідність ведення книги планується через зміни до закону;
  • запроваджує механізм обміну інформацією в електронному вигляді при реєстрації та застосуванні РРО, який зменшить час та кошти підприємців при реєстрації та використанні РРО.
додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

ФОП-єдинник перевищив ліміт: чи потрібно застосовувати РРО

Чи є зараз ліміт доходу для ФОП, який дозволяє не встановлювати РРО/пРРО? Чи можна ФОП не встановлювати РРО/пРРО, якщо клієнти розраховуються безготівково — платіжними картками, зокрема через систему WayForPay, LiqPay чи подібні?
4086

Наказ про ліміт каси: зразок і правила встановлення

Ліміт каси і строки здавання готівки до банку встановлюють підприємства, що проводять операції з готівкою. Підприємство мусить розробити і затвердити внутрішній документ (наказ) про порядок розрахунку ліміту каси підприємства і своїх відокремлених підрозділів. Зразок наказу про встановлення ліміту каси знайдете у статті
39346

Інтернет-торгівля і РРО: коли потрібен касовий апарат при онлайн-продажах

Сучасну торгівлю уже не можна уявити без електронних технологій. Інтернет-магазини, мобільні застосунки, оплата банківською карткою, використання для розрахунку Інтернет-банкінгу. А ще є електронні гроші та криптовалюти. Коли тут треба РРО/пРРО і фіскальний чек? У чому відмінність використання РРО/пРРО для накладеного платежу (післяплати) через Укрпошту та Нову пошту, кур’єра. Відповіді на ці питання з урахуванням позиції ДПС — у консультації
22871

РРО для ФОП у 2025 році: коли обов’язковий і що перевірятиме податкова

РРО для ФОПів — одна з найгарячіших тем 2025 року. Помилки тут коштують дорого: штрафи сягають десятків тисяч гривень. Розбираємось, коли касовий апарат обов’язковий, кого перевірятиме податкова і хто має право працювати без нього
137209

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді