Нове положення про комісію із соцстрахування

Постанова ФСС від 19.07.2018 № 13

Фонд соціального страхування (ФСС) затвердив нове Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності. Суттєвих змін Положення не зазнало. Як і раніше, комісію із соціального страхування створюють, якщо кількість застрахованих осіб становить понад 15 найманих працівників. Якщо кількість застрахованих осіб становить 15 і менше, на загальних зборах працівників обирають уповноваженого із соціального страхування підприємства.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Комісія (уповноважений) із соціального страхування підприємства має право:

  • отримувати від роботодавця відомості щодо суми фінансування ФСС для надання матеріального забезпечення найманим працівникам;
  • отримувати від ФСС безкоштовні консультації з питань застосування законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності;
  • звертатися за необхідності до ФСС щодо перевірки правильності видачі та подовження листків непрацездатності застрахованим особам підприємства;
  • перевіряти дотримання застрахованими особами режиму, визначеного лікарем на період тимчасової непрацездатності;
  • звертатися до ФСС у разі спору між комісією (уповноваженим) із соціального страхування підприємства і роботодавцем з питань надання матеріального забезпечення застрахованим особам підприємства, а також якщо роботодавець не виконує рішень комісії (уповноваженого);
  • вносити до ФСС пропозиції з організації й удосконалення соціального страхування на підприємствах.

Із форми протоколу засідання комісії із соціального страхування на підприємстві (рішення уповноваженого) вилучено розділ ІІІ «Виділити путівки до санаторіїв та санаторіїв-профілакторіїв застрахованим особам, членам їх сімей та студентам:».

Постанова набуває чинності із дня її оприлюднення.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Медичне страхування працівників за рахунок роботодавця: які податки сплатити

Консультація допоможе правильно облікувати страхові внески та оподаткувати вартість медичного страхування у вигляді страхових платежів, які сплачуються за рахунок витрат роботодавця
47641

Облік майнового страхування на підприємстві

Від подій, які можуть знищити, зруйнувати майно, від ризику втрати майна внаслідок викрадення, аварії або умисного псування третіми особами, на 100% не захищений ніхто. Жодна сигналізація чи охорона не може дати гарантію абсолютної безпеки. Тим паче у воєнний час. У такій ситуації страхування майна — спосіб зменшити ризик своїх втрат. Про облік майнового страхування – у консультації
17139

Страхування транспортних засобів: списуємо витрати

Якщо маєте авто, вам не уникнути витрат на страхування. А якщо забажаєте покрити більше ризиків, застрахуєте його ще й добровільно. Коли визнавати витрати на оплату поліса та що з податками, розглядаємо у статті.
19836

Страхування фінансових ризиків в Україні

Швидше за всіх настає та небезпека, якою нехтують. Ризик – це прояв небезпеки і в бізнесі без нього ніяк. Наприклад, ризик настання фінансової неплатоспроможності. Одначе власник може через страхування зменшити негативні наслідки. Страхова компанія компенсує збитки і це може зберегти бізнес. Що таке фінансові ризики бізнесу, як їх обліковувати та оподатковувати – у консультації.
8907

Страхування працівника коштом підприємства

Підприємство оплатило послугу страхування за договором добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами під час здійснення професійної діяльності за свого працівника. Чи виникатиме обов’язок сплати ПДФО і військового збору?
2994

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді