Фонд соціального страхування (ФСС) затвердив нове Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності. Суттєвих змін Положення не зазнало. Як і раніше, комісію із соціального страхування створюють, якщо кількість застрахованих осіб становить понад 15 найманих працівників. Якщо кількість застрахованих осіб становить 15 і менше, на загальних зборах працівників обирають уповноваженого із соціального страхування підприємства.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Комісія (уповноважений) із соціального страхування підприємства має право:
- отримувати від роботодавця відомості щодо суми фінансування ФСС для надання матеріального забезпечення найманим працівникам;
- отримувати від ФСС безкоштовні консультації з питань застосування законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності;
- звертатися за необхідності до ФСС щодо перевірки правильності видачі та подовження листків непрацездатності застрахованим особам підприємства;
- перевіряти дотримання застрахованими особами режиму, визначеного лікарем на період тимчасової непрацездатності;
- звертатися до ФСС у разі спору між комісією (уповноваженим) із соціального страхування підприємства і роботодавцем з питань надання матеріального забезпечення застрахованим особам підприємства, а також якщо роботодавець не виконує рішень комісії (уповноваженого);
- вносити до ФСС пропозиції з організації й удосконалення соціального страхування на підприємствах.
Із форми протоколу засідання комісії із соціального страхування на підприємстві (рішення уповноваженого) вилучено розділ ІІІ «Виділити путівки до санаторіїв та санаторіїв-профілакторіїв застрахованим особам, членам їх сімей та студентам:».
Постанова набуває чинності із дня її оприлюднення.