Хто складає звіт про управління
Звіт про управління — новий привід для головного болю бухгалтерів. Його зобов’язані подавати великі та середні підприємства.
Інформація, яку розкривають у звіті про управління, — індивідуальна для кожного підприємства, тому Мінфін не затвердив форми такого звіту. Орієнтир для бухгалтерів — Методичні рекомендації зі складання звіту про управління, затверджені наказом Мінфіну від 07.12.2018 № 982.
Найімовірніше, чиновники поквапилися підготувати методрекомендації, позпаяк уже підготували до них зміни. Що змінив Мінфін:
- по-перше, підправив формулювання деяких норм. Тепер документ чітко визначений як рекомендаційний. Приміром, зараз «Методичні рекомендації рекомендуються підприємствам», раніше «Методичні рекомендації можуть застосовуватися підприємствами». Що це змінило насправді? Нічого!
- по-друге, прибрав вимогу оприлюднювати звіт про управління разом із фінансовою звітністю. Це стосується й оприлюднення такого звіту (або консолідованого) на власній веб-сторінці або веб-сайті чи в інший спосіб;
- по-третє, пересунув деякі норм з одного розділу в інший. Ті, що стосуються материнської компанії, тепер знайдете у розділі ІІІ «Розкриття інформації у звіті про управління» методичних рекомендацій. Розділ IV вилучили.