Мінфін підкоригував методрекомендації зі складання Звіту про управління

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Наказ Мінфіну «Про затвердження Змін до Методичних рекомендацій зі складання звіту про управління» від 18.01.2019 № 27

Хто складає звіт про управління

Звіт про управління — новий привід для головного болю бухгалтерів. Його зобов’язані подавати великі та середні підприємства.

Інформація, яку розкривають у звіті про управління, — індивідуальна для кожного підприємства, тому Мінфін не затвердив форми такого звіту. Орієнтир для бухгалтерів — Методичні рекомендації зі складання звіту про управління, затверджені наказом Мінфіну від 07.12.2018 № 982.

Найімовірніше, чиновники поквапилися підготувати методрекомендації, позпаяк уже підготували до них зміни. Що змінив Мінфін:

  • по-перше, підправив формулювання деяких норм. Тепер документ чітко визначений як рекомендаційний. Приміром, зараз «Методичні рекомендації рекомендуються підприємствам», раніше «Методичні рекомендації можуть застосовуватися підприємствами». Що це змінило насправді? Нічого!
  • по-друге, прибрав вимогу оприлюднювати звіт про управління разом із фінансовою звітністю. Це стосується й оприлюднення такого звіту (або консолідованого) на власній веб-сторінці або веб-сайті чи в інший спосіб;
  • по-третє, пересунув деякі норм з одного розділу в інший. Ті, що стосуються материнської компанії, тепер знайдете у розділі ІІІ «Розкриття інформації у звіті про управління» методичних рекомендацій. Розділ IV вилучили.

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Допомога по частковому безробіттю: умови, розрахунок

Скорочення чи повна зупинка виробництва, зменшення обсягів замовлень — все це може бути причиною зниження розміру зарплат працівників, а у підприємців — скорочення доходу. Є спосіб компенсувати такі втрати — це допомога по частковому безробіттю. На яких умовах її надають, як її розрахувати та отримати, облікувати та оподаткувати — у консультації
11339

РРО для ФОП у 2025 році: коли обов’язковий і що перевірятиме податкова

РРО для ФОПів — одна з найгарячіших тем 2025 року. Помилки тут коштують дорого: штрафи сягають десятків тисяч гривень. Розбираємось, коли касовий апарат обов’язковий, кого перевірятиме податкова і хто має право працювати без нього
135129

Премія за підсумками року: нарахування та оподаткування

Річна премія — це винагорода за результатами роботи за рік. Інколи її називають тринадцятою зарплатою. Законодавство детально питання нарахування премій не врегульовує і роботодавець має певну свободу. У консультації — як нараховується річна премія, які є види, їхнє оподаткування, вплив розрахунку середньої зарплати для відпускних, лікарняних та інших виплат
68622

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді