Алгоритм розблокування податкових накладних та подання таблиці даних
Змінами, зокрема, передбачили, що у разі, коли у квитанції до податкової накладної/розрахунку коригування (ПН/РК) зазначили код товару/послуги згідно з УКТ ЗЕД/умовним кодом товару/ДКПП, операція за яким стала підставою для зупинення реєстрації ПН/РК, платник має право подати письмові пояснення та копії документів виключно до такої операції.
Також впровадили право ініціювати подання письмових пояснень та копій документів до РК на зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, отримувачем (покупцем), для чого:
- отримувач (покупець) надсилає такі пояснення та копії документів постачальнику (продавцю) через електронний кабінет в електронній формі з накладенням кваліфікованого електронного підпису;
- постачальник (продавець) подає такі пояснення та копії документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису до податкового органу;
- отримувачу (покупцю) надходить в електронний кабінет інформація щодо дати подання пояснень та копій документів постачальником (продавцем) і результату розгляду комісією регіонального рівня таких пояснень та копій документів.
Після запровадження змін у формі «Рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» зазначають територіальний орган ДПС, комісією з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН якого прийняли таке рішення.
Підприємство реалізувало товари і показало нарахування ПДВ на рахунках обліку. Проте під час реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) оформлену податкову накладну заблокувала система. Якими записами в обліку продавця і покупця показати заблоковані податкові накладні?