Не згодні з актом податкової перевірки — подайте заперечення

Подання та розгляд заперечень до акта (документальної планової або позапланової, виїзної або невиїзної, фактичної, камеральної) перевірки здійснюється згідно з п. 86.7 ст. 86 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (далі - Кодекс).

 

Подаються заперечення або додаткові документи в порядку, визначеному п. 44.7 ст. 44 Кодексу, до контролюючого органу, який проводив перевірку платника податків, протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта перевірки (довідки).

Розглядаються такі заперечення або додаткові документи контролюючим органом протягом семи робочих днів, що настають за днем їх отримання (днем завершення перевірки, проведеної у зв’язку з необхідністю з’ясування обставин, що не були досліджені під час перевірки та зазначені у зауваженнях).

Відповідь платнику податків надсилається у порядку, визначеному ст. 58 Кодексу, для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень. При цьому, платник податків (його уповноважена особа або представник) має право брати участь у розгляді заперечень або додаткових документів. Для цього платник податків має зазначити у запереченнях або листі про надання додаткових документів про бажання брати участь у розгляді, в порядку, визначеному п. 44.7 ст. 44 Кодексу.

У разі, якщо платник податків виявив бажання брати участь у розгляді його заперечень до акта перевірки або додаткових документів, зазначивши про це в запереченні або листі про надання додаткових документів у порядку, визначеному п. 44.7 ст. 44 Кодексу, контролюючий орган зобов’язаний повідомити такому платнику податків про місце і час проведення такого розгляду. Таке повідомлення надсилається платнику податків не пізніше наступного робочого дня з дня отримання від нього заперечень або листа про надання додаткових документів у порядку, визначеному п. 44.7 ст. 44 Кодексу, але не пізніше ніж за чотири робочі дні до дня їх розгляду. Повідомлення має бути надіслано у порядку, визначеному ст. 42 Кодексу.

Участь керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу у розгляді заперечень платника податків до акта перевірки є обов’язковою. Такі заперечення є невід’ємною частиною акта (довідки) перевірки.

Рішення про визначення грошових зобов’язань приймається керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу з урахуванням результатів розгляду заперечень платника податків (у разі їх наявності). Платник податків або його законний представник може бути присутнім під час прийняття такого рішення.

 

За матеріалами ОВПП ДФС

Колеги! Запрошуємо взяти участь у безплатному вебінарі для бухгалтерів. Не пропустіть!
Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Перевірки Держпраці 2024

Як проводяться перевірки Держпраці у воєнний час, чи є штрафи та за якими правилами діють перевіряльники? Із порадами експерта знатимете, як поводитися під час несподіваного інспекційного відвідування. Також розглянемо зміни у порядку проведення трудових перевірок у цьому році та повноваження інспектора під час перевірки
38013

Акт податкової перевірки 2024

Акт податкової перевірки — це документ, яким частіше за все закінчується податкова перевірка. Що в ньому має бути і на що звернути увагу? Як використати інформацію з нього для оскарження та можливі варіанти дій після отримання акта? Які зміни у змісті акта податкової перевірки у 2024 році? Відповіді у консультації
23379

Відновлення податкових перевірок: то коли ж буде і кому до чого готуватися

8 грудня 2023 року набирає чинності закон щодо скасування мораторію на проведення податкових перевірок. Розберемо основні тези документа і з’ясуємо, хто потрапить до плану-графіка та за яких умов податківці проводитимуть перевірки
4462

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді