ДФС приведе Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затверджений постановою КМУ від 29.12.2010 № 1246 (далі — Порядок) у відповідність до Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі – Закон № 2155).
Чим корисний для бізнесу Закон про електронні довірчі послуги
Для цього розроблений проект постанови КМУ «Про внесення змін до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних», який оприлюднила ДФС на своєму порталі.
Серед змін: заміна слів «електронний цифровий підпис» на слова «кваліфікований електронний підпис» та «Про електронний цифровий підпис» на «Про електронні довірчі послуги».
Крім того в новій інтерпретації викладено норму щодо делегування права підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування іншій посадовій викладено.
Правочини, які підлягають нотаріальному посвідченню
Відповідно до проекту постанови, для делегування права підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування іншій посадовій особі платник податку отримує засоби кваліфікованого електронного підпису кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг для такої особи та подає органу ДФС за основним місцем обліку (або за неосновним місцем обліку – для платників податку, які змінили місцезнаходження та для яких сплата визначених законодавством податків і зборів після такої реєстрації здійснюється за місцем попередньої реєстрації до закінчення поточного бюджетного періоду) кваліфіковані сертифікати відкритих ключів зазначеної особи. У такому разі кваліфіковані електронні підписи посадових осіб платника податку накладають у такому порядку:
- електронний цифровий підпис посадової особи, якій делеговано право підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування;
- електронний цифровий підпис, який за правовим статусом прирівнюють до печатки платника податку (у разі наявності).