Впровадження кваліфікованого електронного підпису привід змінити Порядок ведення ЄРПН

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

ДФС приведе Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затверджений постановою КМУ від 29.12.2010 № 1246 (далі — Порядок) у відповідність до Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі – Закон № 2155).

Чим корисний для бізнесу Закон про електронні довірчі послуги

Для цього розроблений проект постанови КМУ «Про внесення змін до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних», який оприлюднила ДФС на своєму порталі.

Серед змін: заміна слів «електронний цифровий підпис» на слова «кваліфікований електронний підпис» та «Про електронний цифровий підпис» на «Про електронні довірчі послуги».

Крім того в новій інтерпретації викладено норму щодо делегування права підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування іншій посадовій викладено.

Правочини, які підлягають нотаріальному посвідченню

Відповідно до проекту постанови, для делегування права підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування іншій посадовій особі платник податку отримує засоби кваліфікованого електронного підпису кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг для такої особи та подає органу ДФС за основним місцем обліку (або за неосновним місцем обліку – для платників податку, які змінили місцезнаходження та для яких сплата визначених законодавством податків і зборів після такої реєстрації здійснюється за місцем попередньої реєстрації до закінчення поточного бюджетного періоду) кваліфіковані сертифікати відкритих ключів зазначеної особи. У такому разі кваліфіковані електронні підписи посадових осіб платника податку накладають у такому порядку:

  • електронний цифровий підпис посадової особи, якій делеговано право підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування;
  • електронний цифровий підпис, який за правовим статусом прирівнюють до печатки платника податку (у разі наявності).

За матеріалами ДФС

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Одиниця виміру послуг і робіт у податковій накладній і первинці: «послуга», «грн», штуки…

Які вимоги до одиниць виміру у первинних документах, які одиниці виміру для послуг використовувати у податковій накладній, що таке кількісні і вартісні вимірники, коли щодо послуг використовуються одиниці виміру «грн» і «послуга», як виправити помилку в одиниці виміру — відповіді ці та інші пов’язані питання знайдете у консультації
90700

Таблиця даних платника податків 2025: як правильно заповнити та подати

Таблиця даних платника податків — це та додаткова інформація, яку подає платник ПДВ з метою убезпечити себе від блокування податкової накладної чи розблокувати таку, якщо її реєстрація уже призупинена. Сьогодні в консультації про нюанси заповнення та подання цього документа з урахуванням останніх роз’яснень ДПС.
241839

Критерії блокування податкових накладних: останні зміни

Оновлена система моніторингу податкових накладних попри воєнний стан працює, результатом чого можливе блокування податкової накладної чи розрахунку коригування. У консультації експерта про те, як відбувається блокування накладних з урахуванням останніх змін
158641

Штрафи за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних: скільки платити у 2025 році

ПДВ, безумовно, є найбільш штрафонебезпечним податком, що вимагає складного обліку та адміністрування. У цьому огляді ми розглянемо можливі штрафи за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних або коригування розрахунків
79562

Податкова накладна 2025: як заповнювати за актуальною формою + зразки

Платники ПДВ мають вчасно реєструвати податкові накладні навіть під час воєнного стану. Як правильно скласти податкову накладну за новою формою 2025 — у консультації з прикладами та зразками для скачування
406283

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді