Рекомендації Держпраці для юросіб, у яких неможливо забезпечити дистанційний режим роботи

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Керівники підприємств, установ та організацій, для яких неможливо перейти на дистанційний режим роботи, мають забезпечити такі профілактичні та протиепідемічні заходи:

  • вирішити питання організованого перевезення працівників на їхні робочі місця;
  • забезпечити вхідний санітарний контроль;
  • проводити роз’яснювальну роботу з працівниками щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів серед працівників;
  • забезпечити працівників, які мають найбільший контакт із відвідувачами, засобами індивідуального захисту (із розрахунку: 1 медична маска на 3 години роботи на особу та 1 флакон (100 мл) спиртовмісного антисептика на 1 особу на зміну (до 12 годин), провести навчання з використання та знешкодження відпрацьованих масок, серветок та встановити контроль за дотриманням правил;
  • забезпечити дотримання дистанції працівниками, які мають найбільший контакт із відвідувачами, як мінімум 1 метр або встановити захисні екрани для захисту працівників;
  • збільшити кратність проведення дезінфекційних заходів (вологі прибирання з використанням дезінфікуючих засобів у приміщеннях, особливо в місцях найбільшого контакту з поверхнями: ручки дверей, місця загального користування, санвузли, тощо);
  • дотримуватися нормативних показників температури повітря та забезпечувати наскрізне провітрювання приміщень;
  • не допускати до роботи осіб з ознаками інфекційного захворювання;
  • виділити приміщення для тимчасової ізоляції осіб із ознаками захворювання;
  • у разі виявлення працівника з ознаками респіраторного інфекційного захворювання, вжити заходів для його ізоляції від здорових осіб та негайно повідомити про цей випадок заклад охорони здоров’я;
  • обмежити масові заходи в закритих приміщеннях;
  • забезпечити необхідні умови для дотримання працівниками правил особистої гігієни (рукомийники, мило, одноразові рушники, серветки тощо);
  • забезпечити медичні пункти (за наявності) необхідними засобами та обладнанням (термометрами, бактерицидними випромінювачами, дезінфекційними та антисептичними засобами, засобами особистої гігієни та індивідуального захисту тощо).

Як організувати віддалене робоче місце бухгалтеру

Для відвідувачів необхідно також забезпечити вхідний санітарний контроль та можливість використання спиртовмісних антисептиків.

Вхідний санітарний контроль проводити шляхом:

  • візуального огляду (загальний стан, ознаки лихоманки, наявність ознак гострого респіраторного захворювання — кашель, чхання, нежить);
  • за необхідності, проводити температурний скринінг (вимірювання температури тіла безконтактним термометром);

Якщо у особи виявили ознаки гострого респіраторного захворювання, підвищення температури тіла, її у не допускають до відвідування закладів та скеровують до сімейного лікаря за місцем обслуговування.

Для дезінфекції необхідно використовувати стандартні дезінфекційні засоби, які зареєстровані в Україні відповідно до законодавства та мають чинне Свідоцтво про державну реєстрацію. Необхідно дотримуватися інструкції до кожного окремого дезінфекційного засобу.

За інформацією ГУ Держпраці у Донецькій області

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Семінари та вебінари для бухгалтерів 2025: що обрати?

Бухгалтерські семінари та вебінари ― це можливість для бухгалтера швидко опанувати новації законодавства, дізнатися рішення для специфічних робочих ситуації, а також обмінятися досвідом в бухгалтерській спільноті. Які семінари для бухгалтерів невдовзі відбудуться ― в огляді
31686

Доплата до мінімальної заробітної плати 2025: що входить, коли нараховують та приклади розрахунку

Мінімальна зарплата — це важливий показник у роботі бухгалтера. Від її розміру залежать виплати працівникам, а працівникам із низькою зарплатою потрібно провести доплату до розміру мінімалки. Коли та як це правильно зробити, як враховувати місячні, квартальні, річні премії, суми індексації та оплати роботи у нічний час, інші виплати, — розглянемо на прикладах
239811

ФОП на загальній системі 2025: умови перебування та податки

Розповімо про особливості перебування ФОП на загальній системі оподаткування у 2025 році: облік доходів і витрат, про книгу обліку, перехідні витрати між ІII та IV кварталом, графік обов’язкових платежів (ЄСВ, ПДФО, військовий збір). Чи варто переходити на загальну систему у 2025 році? Відповіді — в огляді
718847

Медзаклад отримав кошти від НСЗУ: відображаємо у бухгалтерському обліку

У цьому огляді експерт підкаже, як можна використовувати кошти від НСЗУ без ризику втрати неприбуткового статусу. А готові проведення допоможуть швидко показати такі кошти в бухгалтерському обліку
36460

Прожитковий мінімум 2025: розмір, таблиця

Прожитковий мінімум — це показник, який використовують у розрахунках різних соціальних виплат, наприклад пенсій, допомоги з безробіття, аліментів, а також в оподаткуванні. Усе, що варто знати про прожитковий мінімум 2025/2026, — в огляді
25712

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді