Рекомендації Держпраці для юросіб, у яких неможливо забезпечити дистанційний режим роботи

Керівники підприємств, установ та організацій, для яких неможливо перейти на дистанційний режим роботи, мають забезпечити такі профілактичні та протиепідемічні заходи:

  • вирішити питання організованого перевезення працівників на їхні робочі місця;
  • забезпечити вхідний санітарний контроль;
  • проводити роз’яснювальну роботу з працівниками щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів серед працівників;
  • забезпечити працівників, які мають найбільший контакт із відвідувачами, засобами індивідуального захисту (із розрахунку: 1 медична маска на 3 години роботи на особу та 1 флакон (100 мл) спиртовмісного антисептика на 1 особу на зміну (до 12 годин), провести навчання з використання та знешкодження відпрацьованих масок, серветок та встановити контроль за дотриманням правил;
  • забезпечити дотримання дистанції працівниками, які мають найбільший контакт із відвідувачами, як мінімум 1 метр або встановити захисні екрани для захисту працівників;
  • збільшити кратність проведення дезінфекційних заходів (вологі прибирання з використанням дезінфікуючих засобів у приміщеннях, особливо в місцях найбільшого контакту з поверхнями: ручки дверей, місця загального користування, санвузли, тощо);
  • дотримуватися нормативних показників температури повітря та забезпечувати наскрізне провітрювання приміщень;
  • не допускати до роботи осіб з ознаками інфекційного захворювання;
  • виділити приміщення для тимчасової ізоляції осіб із ознаками захворювання;
  • у разі виявлення працівника з ознаками респіраторного інфекційного захворювання, вжити заходів для його ізоляції від здорових осіб та негайно повідомити про цей випадок заклад охорони здоров’я;
  • обмежити масові заходи в закритих приміщеннях;
  • забезпечити необхідні умови для дотримання працівниками правил особистої гігієни (рукомийники, мило, одноразові рушники, серветки тощо);
  • забезпечити медичні пункти (за наявності) необхідними засобами та обладнанням (термометрами, бактерицидними випромінювачами, дезінфекційними та антисептичними засобами, засобами особистої гігієни та індивідуального захисту тощо).

Як організувати віддалене робоче місце бухгалтеру

Для відвідувачів необхідно також забезпечити вхідний санітарний контроль та можливість використання спиртовмісних антисептиків.

Вхідний санітарний контроль проводити шляхом:

  • візуального огляду (загальний стан, ознаки лихоманки, наявність ознак гострого респіраторного захворювання — кашель, чхання, нежить);
  • за необхідності, проводити температурний скринінг (вимірювання температури тіла безконтактним термометром);

Якщо у особи виявили ознаки гострого респіраторного захворювання, підвищення температури тіла, її у не допускають до відвідування закладів та скеровують до сімейного лікаря за місцем обслуговування.

Для дезінфекції необхідно використовувати стандартні дезінфекційні засоби, які зареєстровані в Україні відповідно до законодавства та мають чинне Свідоцтво про державну реєстрацію. Необхідно дотримуватися інструкції до кожного окремого дезінфекційного засобу.

За інформацією ГУ Держпраці у Донецькій області


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Компенсація комуналки від орендарів і підрядників: ПДВ наслідки для ЗОЗ

Розв’яжемо кейс: як оподаткувати ПДВ компенсацію комунальних витрат від орендаря або підрядника. Знатимете, чи буде право на податковий кредит, які ПДВ-зобов’язання матиме ЗОЗ та що записати в податкових накладних
1536

Облікова ставка НБУ 2025

Облікова ставка НБУ — монетарний інструмент, за яким НБУ встановлює для суб'єктів грошово-кредитного ринку орієнтир щодо вартості залучених та розміщених грошових ресурсів. Із 18.04.2025 розмір облікової ставки НБУ залишився на рівні 15,5% річних
64043

Товарно-транспортна накладна (ТТН) 2025

Правильно оформите товарно-транспортну накладну — знизите ризики під час податкової перевірки. Розбираємо, коли обов’язкова виписка ТТН, як її заповнити, подаємо приклад нової товарно транспортної накладної, що почала діяти у 2025 році
411571

Розрахунок заробітної плати у 2025 році: як провести без помилок

Обов’язок роботодавця — виплачувати працівникам зарплату. Та перш за все бухгалтер має провести розрахунок та нарахування зарплати. Про особливості оплати праці під час війни, загальні правила нарахування та утримання податків із зарплати — у консультації
1661254

Подорожній лист: як скласти

Списати паливо без підтвердження його господарського використання можна далеко не всім. Про подорожній лист та його роль в документальному оформленні списання пального. Як його скласти, що він має містити, як заповнити подорожній лист легкового та вантажного автомобіля, подорожній лист на електромобіль — у коментарі
174895

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді