Мораторій на перевірки платників ЄСВ продовжать до 31 травня: Закон № 3275

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Тимчасово штрафні санкції, визначені частиною 11 статті 25 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» 08.07.2010 № 2464-VI, не застосовуватимуть за такі порушення, вчинені у періоди з 1 по 31 березня, з 1 по 30 квітня 2020 року та з 1 по 31 травня:

  • несвоєчасна сплата (несвоєчасне перерахування)

    ЄСВ

    ;
  • неповна сплата або несвоєчасна сплата ЄСВ одночасно з видачею сум виплат, на які нараховують ЄСВ (авансових платежів);
  • несвоєчасне подання звітності.

Мораторій на перевірки платників ЄСВ продовжать до 31 травня: Закон № 3275

За ці періоди не нараховуватимуть пеню, а нараховану пеню за ці періоди — спишуть.

З 18 березня по 31 травня 2020 року діятиме мораторій на проведення документальних перевірок правильності нарахування, обчислення та сплати ЄСВ.

Документальні перевірки правильності нарахування, обчислення та сплати ЄСВ, що розпочали до 18 березня 2020 року та не завершили, зупиняють до 31 травня 2020 року.

Законопроєкт 3275: податкова реформа

Тимчасово, на період до 31 травня 2020 року (включно), зупинять строк розгляду скарг платників ЄСВ, що надійшли/надійдуть до 31 травня 2020 року та/або які не розглянуті станом на 18 березня 2020 року. Таке зупинення не породжує будь-яких наслідків.

Податковий орган, який розглядає скаргу платника ЄСВ зобов’язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його поштою з повідомленням про вручення або надати йому під розписку.

Тимчасово до 31 травня 2020 року (включно) продовжують строк подання скарг платників ЄСВ, термін подачі яких припадає на період з 18 березня до 31 травня 2020 року.

Проєкт Закону від 29.03.2020 № 3275

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Яка відповідальність за нерозблокування податкової накладної

Коментар експерта допоможе з’ясувати і попередити можливі ризики через те, що платник ПДВ не розблокує податкову накладну. Адже він зобов’язаний не лише сплачувати ПДВ і звітувати про нього, а й складати податкові накладні та реєструвати їх у ЄРПН. За порушення цього обов’язку є відповідальність
13243

Фактична перевірка ДПС у 2026 році: що потрібно знати

Про фактичну перевірку ДПС не попереджає заздалегідь. Тож важливо знати, коли податківці мають право її провести та які документи повинні пред’явити. Пояснимо підстави і строки фактичної перевірки у 2026 році, що перевіряють інспектори та як діяти під час перевірки
20457

Як підготуватися до податкової перевірки

Належна підготовка до податкової перевірки — запорука успіху бухгалтера. У консультації розповімо не лише про те, як підготуватися, а й про найголовніші правила поведінки під час податкової перевірки
9764

Штрафи за порушення трудового законодавства 2026: таблиця

У період воєнного стану інспектори Держпраці можуть завітати для перевірки лише в особливій ситуації. Підстави для такого раптового візиту обмежені, як і питання для перевірки. Експерт нагадує випадки, коли Держпраці може провести позапланову перевірку, і розміри трудових штрафів у 2026 році
83553

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді