Для підтримки малого бізнесу в пост карантинний період ПриватБанк вводить із початку червня до кінця серпня 2020 року нульові тарифи на обслуговування підприємців, які підключать еквайринг для прийому оплати за товари і послуги за допомогою банківських карток.
За умови підключення еквайрингу і прийому платежів картками, в період антикризової акції для підприємців будуть діяти:
- нульові тарифи на користування POS-терміналами,
- нульова абонплата за користування поточним рахунком,
- безкоштовні платежі на рахунки контрагентів в інших банках.
Отже, за три місяці економія для підприємця складає як мінімум 1500 грн лише за абонплатою за обслуговування рахунку та еквайрингу. Замовити підключення еквайрингу можна тут.
Також ПриватБанк безстроково продовжив дію спеціальних тарифів на обслуговування ІТ-підприємців та стартаперів, в рамках яких для айтішників і підприємців діють нульові тарифи на обслуговування та пільги на більшість інших послуг банку.
За повідомленням ПриватБанк
Собівартість — це один з ключових економічних показників будь-якого підприємства. У процесі її розрахунку можуть брати участь не тільки бухгалтер, але й економіст. Якими правилами слід керуватися при розрахунку собівартості продукції, якою вона буває та як її правильно показати в обліку формування собівартості, методи й способи калькулювання, документальне оформлення калькулювання — питання даного огляду
Якщо постало питання ремонту орендованого приміщення, то дбати про облік доведеться точно бухгалтеру. Облік поточного і капітального ремонту орендованого приміщення, його поліпшення та добудови, нюанси оподаткування – у консультації
Отримання переказів коштів з-за кордону зараз актуальне як ніколи. Перекази здійснюють батьки, члени подружжя, діти, інші родичі та не лише вони. Коли та як треба декларувати та сплачувати податки з грошових переказів з-за кордону, коли можна не сплачувати податки з закордонних переказів та які є способи здійснення таких переказів — у консультації
Зважати на обмеження готівкових розрахунків доводиться повсякчас. То засновник бажає внести позику готівкою, то працівник надав документи на придбані власним коштом товари. От і постають запитання, чи слід застосовувати обмеження. Нагадаємо про граничні суми розрахунків готівкою і розглянемо декілька ситуацій, пов’язаних із готівковими розрахунками
У консультації – про суборенду приміщення, зразок договору суборенди приміщення, а також особливості укладання таких договорів, заповнення форми 20-ОПП для суборендодавця та суборендаря, а також бухгалтерські проведення для обох сторін