Рада з фінансової звітності Великобританії (UK’s Financial Reporting Council’s, FRC) завершила свій перший тематичний огляд звітності компаній з моменту початку поширення COVID-19.
Незважаючи на те, що компанії надають достатню інформацію, яка дає змогу користувачам зрозуміти наслідки впливу коронавірусу на їхню діяльність та перспективи подальшого розвитку, було б краще, якби, наприклад, у проміжних звітах інформація розкривалась ширше.
FRC підкреслила, що компанії наразі мусять:
- пояснювати суттєві судження та оцінки, зроблені під час підготовки звітів, та надавати змістовний аналіз чутливості й детальну інформацію про потенційні результати для підтвердження невизначеності розрахункових оцінок;
- розкривати будь-які суттєві судження, висловлені під час визначення того, чи існує суттєва невизначеність щодо їх здатності продовжувати свою діяльність;
- переконатися, що припущення, які використовують для визначення безперервності діяльності компанії, сумісні з припущеннями, що використовують в інших розділах фінансової звітності;
- послідовно застосовувати поточні облікові політики щодо виняткових та інших статей, які стосуються доходів та витрат, пов’язаних з пандемією COVID-19, та в жодному разі не розподіляти довільно доходи та витрати на ті, що зазнали впливу COVID-19, та ті, які з ним не пов’язані;
- підготувати проміжні звіти, які містять достатню інформацію, що пояснює вплив COVID-19 на діяльність компанії, її стан та перспективи.
Облікувати витрати на маски, антисептики, термометри і прибирання? Та ще й так, щоб уникнути ПДФО, компенсувального ПДВ і до того ж виконати норматив з витрат на охорону праці? Проблема? Ми її розв’язали⏩