МОЗ розробило міжвідомчий проєкт впровадження електронних листків непрацездатності, який наразі обговорюють. Планують, що 1 січня 2021 року електронні листки непрацездатності будуть запроваджені.
Ця новина уже на Facebook, долучайтеся до спільноти бухгалтерів ⏩
У зв’язку з цим Комітет Верховної Ради України з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів, зокрема, рекомендував Кабміну:
- вжити заходів щодо прискорення розробки та внесення змін до відповідних нормативно-правових актів з метою впровадження Електронного реєстру листків непрацездатності;
- подати до Верховної Ради України законопроєкти, направлені на забезпечення інформаційної взаємодії електронної системи охорони здоров’я із Електронним реєстром листків непрацездатності (у разі необхідності);
- здійснити аудит ефективності використання коштів, виділених на впровадження Електронного реєстру листків непрацездатності;
- інформувати Комітет про вжиті заходи до 15 січня 2021 року та щоквартально у подальшому.
Крім того, Комітет рекомендував:
- МОЗу до 1 січня 2021 року розробити та затвердити свої нормативно-правові акти, необхідні для впровадження електронного реєстру листків непрацездатності та погодити їх із ПФУ, ФСС. Затвердити Порядок видачі, продовження та обліку листків непрацездатності;
- МОЗу спільно з Мінсоцполітики, НСЗУ, ПФУ, ФСС забезпечити повноцінне функціонування Електронного реєстру листків непрацездатності до 1 січня 2021 року;
- Рахунковій палаті України включити до плану роботи на 2021 рік здійснення аудиту ефективності та фінансового аудиту щодо запровадження Електронного реєстру листків непрацездатності.