Електронні листки непрацездатності: Комітет ВРУ вніс свої рекомендації

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

МОЗ розробило міжвідомчий проєкт впровадження електронних листків непрацездатності, який наразі обговорюють. Планують, що 1 січня 2021 року електронні листки непрацездатності будуть запроваджені.

Ця новина уже на Facebook, долучайтеся до спільноти бухгалтерів

Електронні листки непрацездатності: Комітет ВРУ вніс свої рекомендації

У зв’язку з цим Комітет Верховної Ради України з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів, зокрема, рекомендував Кабміну:

  • вжити заходів щодо прискорення розробки та внесення змін до відповідних нормативно-правових актів з метою впровадження Електронного реєстру листків непрацездатності;
  • подати до Верховної Ради України законопроєкти, направлені на забезпечення інформаційної взаємодії електронної системи охорони здоров’я із Електронним реєстром листків непрацездатності (у разі необхідності);
  • здійснити аудит ефективності використання коштів, виділених на впровадження Електронного реєстру листків непрацездатності;
  • інформувати Комітет про вжиті заходи до 15 січня 2021 року та щоквартально у подальшому.

Крім того, Комітет рекомендував:

  • МОЗу до 1 січня 2021 року розробити та затвердити свої нормативно-правові акти, необхідні для впровадження електронного реєстру листків непрацездатності та погодити їх із ПФУ, ФСС. Затвердити Порядок видачі, продовження та обліку листків непрацездатності;
  • МОЗу спільно з Мінсоцполітики, НСЗУ, ПФУ, ФСС забезпечити повноцінне функціонування Електронного реєстру листків непрацездатності до 1 січня 2021 року;
  • Рахунковій палаті України включити до плану роботи на 2021 рік здійснення аудиту ефективності та фінансового аудиту щодо запровадження Електронного реєстру листків непрацездатності.

За інформацією Комітету ВРУ

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як змінили Розрахунок сільгоспчастки у 2025 році

Із 18 липня 2025 року діють оновлені правила заповнення Розрахунку частки сільгосптоваровиробництва. Тепер до сільгоспдоходу можете включати більше операцій, а деякі «дивні обмеження» скасовані. Дізнайтеся, на які зміни чекати у звітності за новою формою
41

Скасування Господарського кодексу з 28.08.2025: які наслідки і що буде далі?

У консультації роз’яснимо, за які новації у видах юросіб, управлінні об’єктами державної та комунальної власності проголосували депутати. Верховна Рада скасувала Господарський кодекс і внесла зміни до низки інших нормативних актів. Проаналізуємо, як це вплине на бізнес
3209

Програмний РРО (ПРРО): як працювати у 2025 році

Програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) — альтернатива старому доброму касовому апарату. Адже за допомогою програмних РРО розраховуватися з покупцями і зручніше, і дешевше. Все про ПРРО: кому і коли застосовувати, як зареєструвати та працювати
24413

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді