Електронні листки непрацездатності: Комітет ВРУ вніс свої рекомендації

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

МОЗ розробило міжвідомчий проєкт впровадження електронних листків непрацездатності, який наразі обговорюють. Планують, що 1 січня 2021 року електронні листки непрацездатності будуть запроваджені.

Ця новина уже на Facebook, долучайтеся до спільноти бухгалтерів

Електронні листки непрацездатності: Комітет ВРУ вніс свої рекомендації

У зв’язку з цим Комітет Верховної Ради України з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів, зокрема, рекомендував Кабміну:

  • вжити заходів щодо прискорення розробки та внесення змін до відповідних нормативно-правових актів з метою впровадження Електронного реєстру листків непрацездатності;
  • подати до Верховної Ради України законопроєкти, направлені на забезпечення інформаційної взаємодії електронної системи охорони здоров’я із Електронним реєстром листків непрацездатності (у разі необхідності);
  • здійснити аудит ефективності використання коштів, виділених на впровадження Електронного реєстру листків непрацездатності;
  • інформувати Комітет про вжиті заходи до 15 січня 2021 року та щоквартально у подальшому.

Крім того, Комітет рекомендував:

  • МОЗу до 1 січня 2021 року розробити та затвердити свої нормативно-правові акти, необхідні для впровадження електронного реєстру листків непрацездатності та погодити їх із ПФУ, ФСС. Затвердити Порядок видачі, продовження та обліку листків непрацездатності;
  • МОЗу спільно з Мінсоцполітики, НСЗУ, ПФУ, ФСС забезпечити повноцінне функціонування Електронного реєстру листків непрацездатності до 1 січня 2021 року;
  • Рахунковій палаті України включити до плану роботи на 2021 рік здійснення аудиту ефективності та фінансового аудиту щодо запровадження Електронного реєстру листків непрацездатності.

За інформацією Комітету ВРУ

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Допомога по частковому безробіттю 2025: хто має право та як оформити

Скорочення чи повна зупинка виробництва, зменшення обсягів замовлень — все це може бути причиною зниження розміру зарплат працівників, а у підприємців — скорочення доходу. Є спосіб компенсувати такі втрати — це допомога по частковому безробіттю. На яких умовах її надають, як її розрахувати та отримати, облікувати та оподаткувати — у консультації
11356

РРО для ФОП у 2025 році: коли обов’язковий і що перевірятиме податкова

РРО для ФОПів — одна з найгарячіших тем 2025 року. Помилки тут коштують дорого: штрафи сягають десятків тисяч гривень. Розбираємось, коли касовий апарат обов’язковий, кого перевірятиме податкова і хто має право працювати без нього
135146

Премія за підсумками року: нарахування та оподаткування

Річна премія — це винагорода за результатами роботи за рік. Інколи її називають тринадцятою зарплатою. Законодавство детально питання нарахування премій не врегульовує і роботодавець має певну свободу. У консультації — як нараховується річна премія, які є види, їхнє оподаткування, вплив розрахунку середньої зарплати для відпускних, лікарняних та інших виплат
68659

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді