Адмінпослуги будуть якісними і доступними: прийнято Закон про оптимізацію роботи ЦНАП

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

⚠️АНТИКРИЗОВИЙ ОБЛІК ДЛЯ БУХГАЛТЕРА В УМОВАХ КАРАНТИНУ⚠️

3 листопада Верховна Рада прийняла революційні зміни до законодавства про адміністративні послуги. Йдеться про законопроєкт № 2679, який оптимізує мережу та функціонування ЦНАПів, удосконалює доступ до адміністративних послуг, які надають в електронній формі, та врегульовує інші проблеми у сфері надання адміністративних послуг.

Ця новина уже на Facebook, поділіться з колегою

Адмінпослуги будуть якісними і доступними: прийнято Закон про оптимізацію роботи ЦНАП

Що саме змінюється і як це вплине на громадян

1. Розвивається мережа ЦНАП.

Відтепер міські, селищні та сільські ради, що представляють інтереси 1469 територіальних громад, обов'язково створюватимуть ЦНАПи. А ЦНАП, що утворені районними держадміністраціями (за винятком м. Києва), будуть трансформовані.

2. ЦНАП стають територіально більш доступними.

Кабмін отримав повноваження встановлювати критерії територіальної доступності ЦНАП, включаючи територіальні підрозділи та віддалені і пересувні робочі місця адміністраторів. Це дозволить наблизити послуги до людей, щоб вони отримували їх максимально зручно і комфортно.

3. Кількість послуг, які надаються через ЦНАП, збільшується та уніфікується.

Громадяни зможуть отримати всі наявні адміністративні послуги органів місцевого самоврядування в одному місці — у ЦНАП.

4. Мінцифра запроваджує моніторинг якості адміністративних послуг у всіх ЦНАП.

Відтепер Мінцифра може відстежувати та аналізувати якість надання адміністративних послуг у всіх ЦНАП. Це дозволить визначати проблемні питання та підвищувати рівень якості надання послуг.

5. Спрощується подання заяв.

Адміністратори ЦНАП можуть не лише допомогти громадянам із заповненням заяви, а й заповнити її самостійно у випадках, передбачених законодавством. Це дозволить уникнути помилок та зберегти час.

6. Громадяни отримують нові можливості.

Українці зможуть залишати зворотний зв’язок із зауваженнями та пропозиціями щодо якості послуг на вебсайті суб’єкта, у якого їх отримали.

За інформацією Мінцифри


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Бухгалтерська довідка 2025: коли потрібна, як оформити + зразок

Бухгалтерська довідка виручає, коли бракує первинних документів, затримується контрагент або потрібно пояснити помилку. Мінфін уточнив, коли можна її складати, а ми зібрали готові зразки для типових ситуацій
104007

Історія професії бухгалтера

Однією із найважливіших професій у сучасному світі є професія бухгалтера. У статті поринемо в минуле, щоб дізнатися, яка ж історія виникнення бухгалтерського обліку, а також відповісти на запитання, хто такий бухгалтер
9714

День бухгалтера 2025: ідеї святкування

Сьогодні, 16.07.2025, святкуємо День бухгалтера та аудитора в Україні. Зібрали для вас шість ідей, як відзначити цю подію в піднесеному настрої та з користю
41159

Віддалене робоче місце бухгалтера: як оформити

Воєнна агресія рф, а перед тим і карантин, порушили питання організації дистанційної роботи. Її можна влаштувати далеко не кожному, але професія бухгалтера якраз входить до числа тих, де це можливо. Як організувати віддалене робоче місце бухгалтеру, як це виглядає технічно так як оформити дистанційну роботу — у статті
13660

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді