Адмінпослуги будуть якісними і доступними: прийнято Закон про оптимізацію роботи ЦНАП

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

⚠️АНТИКРИЗОВИЙ ОБЛІК ДЛЯ БУХГАЛТЕРА В УМОВАХ КАРАНТИНУ⚠️

3 листопада Верховна Рада прийняла революційні зміни до законодавства про адміністративні послуги. Йдеться про законопроєкт № 2679, який оптимізує мережу та функціонування ЦНАПів, удосконалює доступ до адміністративних послуг, які надають в електронній формі, та врегульовує інші проблеми у сфері надання адміністративних послуг.

Ця новина уже на Facebook, поділіться з колегою

Адмінпослуги будуть якісними і доступними: прийнято Закон про оптимізацію роботи ЦНАП

Що саме змінюється і як це вплине на громадян

1. Розвивається мережа ЦНАП.

Відтепер міські, селищні та сільські ради, що представляють інтереси 1469 територіальних громад, обов'язково створюватимуть ЦНАПи. А ЦНАП, що утворені районними держадміністраціями (за винятком м. Києва), будуть трансформовані.

2. ЦНАП стають територіально більш доступними.

Кабмін отримав повноваження встановлювати критерії територіальної доступності ЦНАП, включаючи територіальні підрозділи та віддалені і пересувні робочі місця адміністраторів. Це дозволить наблизити послуги до людей, щоб вони отримували їх максимально зручно і комфортно.

3. Кількість послуг, які надаються через ЦНАП, збільшується та уніфікується.

Громадяни зможуть отримати всі наявні адміністративні послуги органів місцевого самоврядування в одному місці — у ЦНАП.

4. Мінцифра запроваджує моніторинг якості адміністративних послуг у всіх ЦНАП.

Відтепер Мінцифра може відстежувати та аналізувати якість надання адміністративних послуг у всіх ЦНАП. Це дозволить визначати проблемні питання та підвищувати рівень якості надання послуг.

5. Спрощується подання заяв.

Адміністратори ЦНАП можуть не лише допомогти громадянам із заповненням заяви, а й заповнити її самостійно у випадках, передбачених законодавством. Це дозволить уникнути помилок та зберегти час.

6. Громадяни отримують нові можливості.

Українці зможуть залишати зворотний зв’язок із зауваженнями та пропозиціями щодо якості послуг на вебсайті суб’єкта, у якого їх отримали.

За інформацією Мінцифри

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image42

Статті за темою

Усі статті за темою

Наказ про преміювання працівників: зразки, правила оформлення, критерії

Преміювання — один із найпоширеніших способів мотивувати працівників. Щоб виплатити премію, роботодавець оформлює наказ про преміювання працівників. У статті пояснимо, коли потрібен такий документ, які реквізити він має містити, наведемо зразки наказів для різних ситуацій та розберемо критерії преміювання у 2025 році
105159

Великі платники податків: нові критерії та вимоги у 2025 році

Що означає бути великим для цілей оподаткування? Що змінюється у підприємства після набуття статусу великого платника податків і куди тоді подається звітність? Розглянемо ці та інші питання у огляді
18718

Видатковий касовий ордер 2025: заповнення&зразок

Видатковий касовий ордер — це обов’язковий документ, якщо підприємство має касу та видає готівку на господарські потреби чи передає її до банку. Як правильно заповнити видатковий касовий ордер у 2025 році, щоб уникнути помилок? Дамо покрокову інструкцію, наведемо зразок і бланк для скачування
98268

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді