⚠️АНТИКРИЗОВИЙ ОБЛІК ДЛЯ БУХГАЛТЕРА В УМОВАХ КАРАНТИНУ⚠️
3 листопада Верховна Рада прийняла революційні зміни до законодавства про адміністративні послуги. Йдеться про законопроєкт № 2679, який оптимізує мережу та функціонування ЦНАПів, удосконалює доступ до адміністративних послуг, які надають в електронній формі, та врегульовує інші проблеми у сфері надання адміністративних послуг.
Ця новина уже на Facebook, поділіться з колегою ⏩
Що саме змінюється і як це вплине на громадян
1. Розвивається мережа ЦНАП.
Відтепер міські, селищні та сільські ради, що представляють інтереси 1469 територіальних громад, обов'язково створюватимуть ЦНАПи. А ЦНАП, що утворені районними держадміністраціями (за винятком м. Києва), будуть трансформовані.
2. ЦНАП стають територіально більш доступними.
Кабмін отримав повноваження встановлювати критерії територіальної доступності ЦНАП, включаючи територіальні підрозділи та віддалені і пересувні робочі місця адміністраторів. Це дозволить наблизити послуги до людей, щоб вони отримували їх максимально зручно і комфортно.
3. Кількість послуг, які надаються через ЦНАП, збільшується та уніфікується.
Громадяни зможуть отримати всі наявні адміністративні послуги органів місцевого самоврядування в одному місці — у ЦНАП.
4. Мінцифра запроваджує моніторинг якості адміністративних послуг у всіх ЦНАП.
Відтепер Мінцифра може відстежувати та аналізувати якість надання адміністративних послуг у всіх ЦНАП. Це дозволить визначати проблемні питання та підвищувати рівень якості надання послуг.
5. Спрощується подання заяв.
Адміністратори ЦНАП можуть не лише допомогти громадянам із заповненням заяви, а й заповнити її самостійно у випадках, передбачених законодавством. Це дозволить уникнути помилок та зберегти час.
6. Громадяни отримують нові можливості.
Українці зможуть залишати зворотний зв’язок із зауваженнями та пропозиціями щодо якості послуг на вебсайті суб’єкта, у якого їх отримали.