Мінцифри: упродовж двох років україніці отримували сучасні е-підписи

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

ЛИШЕ ДЛЯ ВАС: ЗМІНИ ЗАКОНОДАВСТВА, ЗРАЗКИ, ПРИКЛАДИ↪️

Вже протягом двох років, з моменту набуття чинності Законом України «Про електронні довірчі послуги», українці отримують лише сучасні електронні підписи європейського типу — кваліфіковані та удосконалені.

Мінцифри: упродовж двох років україніці отримували сучасні е-підписи

Удосконалений електронний підпис призначений для масового використання. Він найбільш доступний і за останні два роки прийшов на заміну застарілого ЕЦП. Головна його особливість — можливість зберігання на файловому носієві, наприклад звичайній флешці. Використовують його, зокрема, під час отримання е-послуг на порталі Дія, наприклад, при відкритті ФОП.

Кваліфікований електронний підпис призначений для використання в ситуаціях, які потребують підвищеного захисту. Наприклад, державними службовцями чи нотаріусами. Головна його відмінність від удосконаленого електронного підпису — зберігання на захищеному носії — токені чи у хмарі.

Протягом двох років відбувався перехід на нові електронні підписи. За цей період закінчилася дія усіх ЕЦП, адже термін їх використання саме два роки. Отже, усі електронні підписи, які видані протягом дії закону, дійсні.

За інформацією Урядового порталу

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image20

Статті за темою

Усі статті за темою

Наказ про преміювання працівників: зразки, правила оформлення, критерії

Преміювання — один із найпоширеніших способів мотивувати працівників. Щоб виплатити премію, роботодавець оформлює наказ про преміювання працівників. У статті пояснимо, коли потрібен такий документ, які реквізити він має містити, наведемо зразки наказів для різних ситуацій та розберемо критерії преміювання у 2025 році
105159

Великі платники податків: нові критерії та вимоги у 2025 році

Що означає бути великим для цілей оподаткування? Що змінюється у підприємства після набуття статусу великого платника податків і куди тоді подається звітність? Розглянемо ці та інші питання у огляді
18718

Видатковий касовий ордер 2025: заповнення&зразок

Видатковий касовий ордер — це обов’язковий документ, якщо підприємство має касу та видає готівку на господарські потреби чи передає її до банку. Як правильно заповнити видатковий касовий ордер у 2025 році, щоб уникнути помилок? Дамо покрокову інструкцію, наведемо зразок і бланк для скачування
98268

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді