⚠️ ЯК ВРЯТУВАТИ БІЗНЕС У ДРУГУ ХВИЛЮ ЖОРСТКОГО КАРАНТИНУ ⚠️
За даними Опендатабот, зараз в Україні більше 1,9 млн підприємців. 927 тисяч мають податковий борг.
Ця новина уже на Facebook, поділіться з колегою ⏩

80% ФОПів, що мають борг, зможуть їх погасити, оскільки їх сума не перевищує 3 тис. грн.
Якщо така ініціатива буде прийнята, державний бюджет втратить 400 млн грн. Це невелика сума — близько 5% від загального боргу, який зараз складає 7,2 мільярдів гривень.

Станом на зараз 735 тисяч ФОПів мають податковий борг менший за 3 тис. грн, 110 тисяч — від 3 до 10 тис. грн, 75 тисяч — від 10 тис. до 100 тис. грн. Ще 6669 підприємств заборгували податків на суму від 100 тис. грн.
За інформацією Опендатабот
Підприємці загальної системи ведуть облік своїх доходів і витрат. Книга обліку доходів і витрат для загальної системи оподаткування має свої нюанси. Діє типова форма цієї Книги. Консультація допоможе вам у ній розібратися
РРО для ФОПів — одна з найбільш обговорюваних тем серед малого бізнесу. І не дивно, адже маємо суттєві штрафи для порушників. З’ясуємо подробиці
Цифровізація змінює й таку консервативну сферу, як оформлення трудових відносин. Ще з червня 2021 року в Україні впровадили електронні трудові книжки. Як перенести дані про стаж з паперової трудової книжки до електронної трудової книжки, якими мають бути сканкопії, як зміниться порядок виходу на пенсію — про все це в огляді
Мобілізованих ФОПів в автоматичному режимі звільнятимуть від податків і звітності — без зайвої бюрократії. З’ясуймо, як працюють нові норми, кого вони стосуються і що потрібно знати, аби скористатися пільгами
Війна, на жаль, внесла зміни в наше життя. І трудове законодавство теж. З’явилася та процедура, якої раніше не було, ― призупинення трудового договору. Що це? Чим призупинення відрізняється від зупинення трудового договору та простою, як його оформити й показати у табелі та звітності ― у консультації