Як працівнику та ФОПу отримати 8 тис. грн допомоги на порталі Дія: пам’ятка ПФУ

UA RU

⚡️ СКАЧАТИ ЕКСКЛЮЗИВНИЙ ЗРАЗОК ⚡️

Зразок заяви про виплату одноразової матеріальної допомоги застрахованим особам

Право на одноразову допомоги у розмірі 8 тисяч гривень мають:

1. наймані працівники, які:

  • на 10.12.2020 ПРАЦЮЮТЬ за основним місцем роботи у роботодавця, діяльність якого була тимчасово зупинена внаслідок запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів;
  • середня заробітна плата яких за третій квартал 2020 року не перевищує тридцять тисяч гривень на місяць;

2. фізичні особи – підприємці, які:

  • на 10.12.2020 ЗАРЕЄСТРОВАНІ 3 місяці і більше як ФОПи (перевірити факт реєстрації), та у 2020 році сплатили ЄСВ за себе не менше ніж за 3 місяці;
  • не є одночасно ФОПом та найманим працівником.

Автоматично на порталі ДІЯ при поданні заяві первірятимуть відповідність ОСНОВНОГО виду економічної діяльності роботодавця переліку видів діяльності, стосовно яких здійснюються обмежувальні протиепідемічні заходи та факту нарахування та сплати ЄСВ.

Перевірити зарахування стажу (сплату ЄСВ), розмір заробітної плати можна на вебпорталі ПФУ (знадобиться електронний підпис, Bank ID або Mobile ID (GOV ID)).

Строки звернення за виплатою

Заяву на виплату одноразової допомоги застрахованим особам (далі — заява) подаєте до 31.12.2020 включно.

Порядок звернення за виплатою

Заяву заповнюєте ВИКЛЮЧНО в електронній формі з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг або з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія).

Як отримати послугу на порталі

  1. Потрібен кваліфікований електронний підпис для авторизації у порталі Дія.
  2. Зареєструйтесь чи авторизуйтесь, якщо вже зареєстровані, у кабінеті громадянина на допомогою електронного підпису або BankID.
  3. У розділі «Послуги» оберіть «Одноразова матеріальна допомога ФОПам та найманим працівникам».
  4. Дія автоматично перевірить дані в Реєстрі застрахованих осіб ПФУ на відповідність умовам отримання допомоги.
  5. Необхідно підтвердити поточне місце роботи.
  6. Введіть номер гривневого рахунку у форматі IBAN. УВАГА — отримати кошти можна лише на особистий рахунок.
  7. Перевірте та надішліть заповнену заяву.
  8. Очікуйте повідомлення про зарахування виплати в банк.

Як отримати послугу у застосунку

  1. Завантажуйте застосунок Дія
  2. Авторизуйтесь у застосунку через свій Приват24, Monobank, або BankID НБУ.
  3. У розділі «Послуги» натисніть «Отримати допомогу».
  4. Дія автоматично перевірить дані в Реєстрі застрахованих осіб ПФУ на відповідність умовам отримання допомоги.
  5. Введіть номер гривневого рахунку у форматі IBAN. УВАГА — отримати кошти можна лише на особистий рахунок.
  6. Очікуйте сповіщення про опрацювання заяви.

У заяві автоматично формуються:

  • реєстраційний номер облікової картки платника податків АБО серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);
  • адреса місця проживання;
  • належність найманого працівника чи ФОПа до категорій осіб, які мають право на виплату одноразової допомоги (підтверджується шляхом проставлення відповідної позначки в заяві).

Застрахована особа вносить номер банківського рахунка заявника — за стандартом IBAN (одноразову допомогу виплачують виключно на банківський рахунок. У разі відсутності банківського рахунку, його необхідно відкрити у будь-якому обраному банку),

Заява вважається поданою у разі заповнення ідентифікованою особою всіх полів форми.

Відповідальність за недостовірні відомості

У разі подання недостовірної інформації допомога підлягає поверненню.

Якщо особа не поверне кошти добровільно протягом 10 робочих днів з дня надсилання рішення територіального органу Пенсійного фонду про відшкодування одноразової матеріальної допомоги застрахованим особам, вони будуть стягнуті державною виконавчою службою в примусовому порядку.

Рішення про відшкодування одноразової матеріальної допомоги буде розміщено на вебпорталі ПФУ із одночасним SMS повідомленням, за наявності мобільного номеру телефону.

За інформацією ПФУ


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

ФОП на загальній системі оподаткування 2025

Розповімо про особливості перебування ФОП на загальній системі оподаткування у 2025 році: облік доходів і витрат, про книгу обліку, перехідні витрати між ІII та IV кварталом, графік обов’язкових платежів (ЄСВ, ПДФО, військовий збір). Чи варто переходити на загальну систему у 2025 році? Відповіді — в огляді
659892

Податкова декларація платника єдиного податку фізичної особи підприємця 3 група

Облік для спрощенців досить простий, але декларацію треба правильно заповнити та вчасно подати. Сьогодні про те, як це зробити для ФОП на 3-й групі єдиного податку — платників і неплатників ПДВ
144379

Ліквідаційний звіт за 2025 рік: як скласти та подати ФОП-єдиннику

У консультації — про один з етапів припинення бізнесу фізособою-підприємцем, який є платником єдиного податку групи 1, 2 чи 3. Як скласти останню декларацію з єдиного податку з Додатком з ЄСВ, коли сплатити податок і ЄСВ, зразок заповнення ліквідаційної декларації і Додатка з ЄСВ
58339

Декларація про майновий стан і доходи 2025: як і коли подати

Декларація про майновий стан, декларація про доходи — це назви однієї і тієї ж декларації, яку подають фізособи в податкову. Розповімо, коли й кому подати декларацію про доходи. Також розглянемо приклад, як заповнити декларацію про доходи фізичної особи та фізичних осіб-підприємців за оновленою формою
451947

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді