КОМУ ОБМЕЖУВАТИ РОЗМІР ЛІКАРНЯНИХ МІНІМАЛКОЮ, А КОМУ ДОПЛАТИТИ У 2021
Мінсоцполітики вітає підписання Президентом Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі».
Так, облік трудової діяльності працівників вестимуть в електронній формі у Держреєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Відповідні цифрові соціальні сервіси будуть впроваджені через 3 місяці.
Облік даних про трудову діяльність, освіту та інших відомостей про працівника вестиме ПФУ.
Інформацію про трудову діяльність за попередні роки в електронний реєстр зможе вносити як працівник, так і його роботодавець у вигляді сканованих або оцифрованих копій трудової книжки, довідок з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису.
За бажанням працівника роботодавець буде зобов’язаний продовжувати облік трудової діяльності в паперовій формі, однак у такому випадку паперова трудова книжка зберігатиметься в працівника.
Включити до реєстру відсутні відомості з паперових трудових книжок потрібно протягом 5 років. У цей перехідний період може застосовуватися і паперова, і електронна форма обліку трудової діяльності.
Інформацію про свою трудову діяльність і страховий стаж громадяни зможуть отримати у вигляді електронного документа через вебпортал ПФУ. Цей документ матиме статус офіційного та зможе пред’являтися громадянами у формі витягу за потребою.
Окрім інших переваг, електронна трудова книжка створить можливість автоматичного призначення пенсії за віком через особистий електронний кабінет на вебпорталі електронних послуг ПФУ