⚡️ НОВА ПОДАТКОВА НАКЛАДНА ТА ПДВ-ЗВІТНІСТЬ ⚡️
Фермери і приватні землевласники повинні отримати ліцензії на право зберігання пального, якщо здійснюють зберігання пального, яке не реалізовують іншим особам і використовують виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки.
Такі суб'єкти господарювання у заяві зазначають про використання пального для потреб власного споживання чи переробки, загальну місткість резервуарів, що використовують для зберігання пального, та їх фактичне місцезнаходження та надають копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату за таку ліцензію на суму 780 грн (код класифікації доходів бюджету 22013400).
Ліцензії на право зберігання пального видають територіальні ДПС за місцем розташування місць зберігання пального терміном на п'ять років.
Тому, якщо маєте намір отримати ліцензію на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки), звертайтесь до головного управління ДПС в області та/або м. Києві за місцем провадження діяльності.
Зразки рекомендованих форм заяв, зокрема, на отримання ліцензії на право зберігання пального, розміщені на офіційному вебпорталі ДПС.
За інформацією ДПС
Денис ПЕТРИГА,експерт з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, САР, DipFM, DipMA З 27.01.2021 працюють нові форми документів щодо акцизного податку. Щоб не наробити помилок — підготуйтеся заздалегідь, з цим вам допоможуть алгоритми заповнення від експерта ⏬
19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій.
Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів