Мінфін виклав у новій редакції Порядок проведення перевірки з питань дотримання платником податків принципу «витягнутої руки».
Перевірку дотримання принципу «витягнутої руки» проводять за наявності підстав, визначених підпунктами 39.5.2.1, 78.1.2, 78.1.5, 78.1.14 Податкового кодексу України.
Платник податків під час перевірки зобов’язаний надати контролерам документи, пов’язані із предметом перевірки, протягом 10 робочих днів з дати початку перевірки.
Контролери мають право отримувати від платника додаткові документи та/або інформацію щодо:
- здійснення фінансово-господарських операцій, пов’язаних із контрольованою операцією;
- господарських операцій із непов’язаними особами, що можуть визнаватись зіставними з контрольованою операцією;
- підтвердження або спростування інформації, наведеної платником у поданомуЗвіті про контрольовані операції, документації з трансфертного ціноутворення, глобальній документації з трансфертного ціноутворення (майстер-файлі);
- даних, зазначених у Звіті у розрізі країн міжнародної групи компаній, до якої входить платник;
- інших документів та інформації, необхідних для встановлення відповідності умов контрольованої операції принципу «витягнутої руки»
- письмові пояснення від посадових (службових) осіб платника з питань, що стосуються предмета перевірки, та їх документальне підтвердження.
Такі документи платник надає на усний запит в узгоджений строк.
Якщо на усний запит платник не надав документи, контролери направляють письмовий запит. Зазначені у письмовому запиті документи та/або інформація, а також пояснення надаються платником податків протягом 15 робочих днів з дати отримання запиту.
Наказ Мінфіну від 15.01.2021 № 16