Бізнес в умовах карантину СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО ⚡️
Мінфін затвердив Методику здійснення верифікації виплат по безробіттю.
Верифікація виплат по безробіттю проводитимуть шляхом порівняння даних про безробітних осіб-отримувачів виплат, що були надані Державним центром зайнятості, та інформації суб’єктів надання інформації.
Для здійснення верифікації використовуватимуть інформацію, одержану від суб’єктів надання інформації, зокрема від:
- ДПС — щодо: достовірності реєстраційного номера облікової картки платника податків; доходів, нарахованих фізичній особі податковим агентом, та/або доходів, отриманих самозайнятими особами, а також річного доходу, задекларованого фізичною особою в податковій декларації про майновий стан і доходи; дати прийняття на роботу та дати звільнення з роботи;
- Міністерства внутрішніх справ України — щодо: викрадених (втрачених) та недійсних паспортів громадянина України; інформації про серію (за наявності), номер та дату видачі паспорта громадянина України (крім інформації про серію, номер і дату видачі паспорта громадянина України зразка 1994 року та найменування уповноваженого суб’єкта, що його видав);
- Міністерства юстиції України — щодо: відомостей про смерть фізичної особи; державної реєстрації ФОП;
- Мінсоцполітики — щодо отримання реципієнтом державної допомоги;
- Міністерства освіти і науки України — щодо навчання реципієнтів для здобуття вищої, фахової передвищої та професійної (професійно-технічної) освіти за денною формою навчання;
- ПФУ — щодо: отримання реципієнтом пенсії за віком, пенсії за вислугу років, пенсії за віком на пільгових умовах; відомостей про сплату єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.
Наказ Мінфіну 25.02.2021 № 123