ДРС пропонує законодавчо закріпити єдині правила розміщення тимчасових споруд: чому

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

⚡️ Чергові зміни до ПКУ: підготуйтеся до цих "удосконалень"

Підприємці скаржаться до ДРС на відсутність єдиних правил розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового та іншого призначення, а також елементів вуличної торгівлі для провадження підприємницької діяльності.

тимчасова споруда

Нині в Україні є лише один документ, який регулює Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності — наказ Мінрегіону від 21.10.2011 № 244.

Голова ДРС Олексій Кучер пояснив, що згідно цього наказу, встановлення тимчасових споруд відбувається відповідно до паспорту прив’язки. Також наказ чітко визначає вичерпний перелік документів, які необхідні для отримання паспорту прив’язки на тимчасову споруду.

Проблема полягає в тому, що наразі місцеві ради порушують цей Порядок розміщення торговельних кіосків. Зокрема, вимагають зайві документи або взагалі встановлюють якісь свої порядки. Голова ДРС також звернув увагу на те, що місцеві ради не заключають договори оренди землі з підприємцями та не видають паспорти прив’язки на тимчасові споруди.

В таких умовах власники кіосків не мають жодних прав на ці ділянки та беззахисні перед місцевою владою. Тому потрібно законодавчо закріпити єдині правила розміщення торгових кіосків.

За інформацією ДРС


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Гранти для розвитку бізнесу 2025

Один зі способів для бізнесу втриматися в ці непрості часи — отримати грант. Де шукати гранти, як їх отримати й оподаткувати, пояснив експерт
20433

Оренда офісу у фізособи: договірні відносини та оподаткування

Підприємство вирішило взяти в оренду приміщення у фізособи. Як оформити такі договірні відносини? Як відобразити операції з оренди приміщення в обліку? Як оподатковувати оплату орендної плати фізособі? Як бути з оподаткуванням ремонтів та компенсацією комунальних послуг при оренді офісу? Відповіді на ці та інші питання знайдете в цьому огляді
107420

Дебіторська заборгованість: як нею керувати

Довіряй, але перевіряй. Ця приказка відображає суть обліку дебіторської заборгованості, яку треба не тільки визнати, але й контролювати на кожну дату балансу щодо можливості бути сплаченою. Визнання та списання дебіторської заборгованості, її розкриття у фінансовій звітності — у консультації
118855

Видаткова накладна: для кого і для чого

Видаткова накладна, мабуть, найпоширеніший документ у тих, хто постійно придбаває або продає різні ТМЦ. Саме на підставі видаткової накладної юрособи та фізособи-підприємці відпускають матеріальні цінності під час своєї господарської діяльності. Звичайні покупці також часто мають справу з видатковою накладною, коли придбавають товари у магазинах оптової торгівлі, наприклад, будматеріалів. Розберімося докладно, за якими правилами складати видаткову накладну у 2025 році
219773

Криптовалюти: бухоблік і декларування

Що таке криптовалюта та чи легально нею користуватися, яке законодавче регулювання криптовалют існує насьогодні. Також мова піде про електронне декларування криптовалют, облік і оподаткування операцій з криптовалютами, питання фінансового моніторингу криптовалют як віртуальних активів
21100

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді