Нові податкові форми діятимуть коли програмне забезпечення Е-кабінету буде готове: Комітет ВРУ підтримав законопроєкт

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

⚡️НОВА ПОДАТКОВА НАКЛАДНА ТА ПДВ-ДЕКЛАРАЦІЯ: ЧИ СТАЛАСЯ РЕВОЛЮЦІЯ⚡️

Комітет ВРУ з питань фінансів, податкової та митної політики розглянув проєкт Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо встановлення строків набрання чинності нових форм податкових декларацій, податкових та акцизних накладних» (№ 5516) і вирішив рекомендувати ВРУ прийняти його за основу.

Комітет ВРУ з питань фінансів, податкової та митної політики

Ним пропонують встановити строки: затвердження та оприлюднення нових форм податкових декларацій, податкових та акцизних накладних; впровадження у роботу програмного забезпечення електронного кабінету нових форм і перевірки коректності його роботи.

Також пропонують встановити, що нові форми набирають чинності у податковому періоді, що настає за податковим періодом розміщення на офіційному веб-сайті ДПС повідомлення про готовність програмного забезпечення електронного кабінету нових форм. А до визначення нових форм будуть чинними діючі форми податкових декларацій, податкових та акцизних накладних.

За інформацією ВРУ

Нові податкові форми діятимуть коли програмне забезпечення Е-кабінету буде готове: Комітет ВРУ підтримав законопроєкт
Денис ПЕТРИГА,експерт з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, САР, DipFM, DipMA
Не наробити помилок у нових формах документів щодо акцизного податку вам допоможуть алгоритми заповнення від експерта ⏬
додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Фінансовий моніторинг у 2025 році: порогові операції, підозрілі платежі, нові правила

Що слід знати про фінансовий моніторинг при здійсненні своїх платежів, що таке порогові та підозрілі операції, як бути у ситуації відмови банку у проведенні платежу з вимогою довести законність коштів? Які обмеження на перекази між картками фізосіб? Яку інформацію про клієнта бухгалтери-підприємці та аудитори мають передавати до Держфінмоніторингу? Кінцеві бенефіціари — хто це та що буде, якщо про них не повідомити. Ці та пов’язані питання — в огляді експерта
87088

Страховий стаж 2025: як рахувати і що входить у розрахунок

Страховий стаж впливає на розмір лікарняних, декретних і пенсійних виплат. Тому роботодавець має правильно його визначити — і для працівника, і для Пенсійного фонду. Розберімо, як рахувати страховий стаж найманим працівникам, підприємцям і виконавцям за цивільно-правовими договорам
71886

Середньооблікова кількість штатних працівників: приклад розрахунку

Під час розрахунку середньооблікової кількості штатних працівників є нюанси, які варто врахувати, аби все було правильно. Так, як хоче Держстатистика. У консультації — правила та приклади розрахунку цього показника
185511

Інвентаризація земель 2025: порядок проведення, документи та строки

Земля є специфічним об’єктом обліку, з яким має справу далеко не кожне підприємство. Як провести інвентаризацію земель та відобразити земельні ділянки в обліку підприємства, — у цій консультації
7171

Професійна сертифікація за МСФЗ: навчальна програма для бухгалтерів

Чимало українських підприємств почали застосовувати Міжнародні стандарти фінансової звітності, які поки що не є обов’язковими для всіх. Проте Україна йде в Європу, і перехід бізнесу з національних стандартів на МСФЗ — питання часу. І щоб ви не гаяли час, не шукали, як правильно застосувати МСФЗ вперше, з чого має складатися звітність, як змінити облікову політику, — Вища школа Головбуха уже підготувала для вас програму підвищення кваліфікації «Професійна сертифікація за МСФЗ»
4374

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді