Ваш колега розповів, як подавав документи по бенефіціарам для ГО. Скористайтеся порадами та зразком заповнення Заяви щодо державної реєстрації юридичної особи — громадського формування, щоб впоратися з поданням відомостей про кінцевих бенефіціарів без помилок.
Своїм досвідом про подання відомостей про кінцевих бенефіціарних власників для ГО поділився Андрій Коненко, юрист.
Якщо документи подаються через довіреність, то вимагають нотаріального посвідчення, посилаються на ст. 14 Закону від 15.05.2003 № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Скористайтеся зразком заповнення для успішного відправлення форми 4.
СКАЧАТИ ЗРАЗОК ЗАПОВНЕННЯ ⤵️
Схема, яку користувачеві надали у відділі Мін’юсту, її варто використовувати для ГО.
СКАЧАТИ СХЕМУ ⤵️
СКАЧАТИ СХЕМУ ⤵️
Отже, щоб оновити відомості про кінцевих бенефіціарних власників громадські об’єднання подають:
- заяву щодо державної реєстрації юридичної особи — форма 4 (для ГО);
- структуру власності за формою та змістом, визначеними відповідно до наказу Мінфіну «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності» від 19.03.2021 № 163;
- витяг, виписку чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру, тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи-нерезидента в країні її місцезнаходження, — якщо засновником є юридична особа-нерезидент;
- нотаріально засвідчену копію документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником, крім випадків якщо такий документ оформлений із застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру (паспорт громадянина України у вигляді ID-картки, біометричний паспорт).
Документи для оновлення відомостей подає керівник або уповноважена ним особа згідно з нотаріальною довіреністю.
Наші користувачі найкращі, ми впевнюємося у цьому щодня. Дякуємо, що довіряєте і допомагаєте нам. Це найбільша мотивація розвиватися, рости, бути найзручнішими для вас!
19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій.
Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів