Мін’юст НЕ складатиме протоколи про адмінправопорушення через несвоєчасне подання відомостей про кінцевих бенефіціарних власників, поки існують об’єктивні перешкоди для виконання відповідної вимоги закону.
Трансфертне ціноутворення: як уникнути донарахувань та штрафів ▶️
Позиція Мін’юсту — такі штрафи мають на меті не наповнення державного бюджету, а спонукання посадових осіб до виконання покладених законом обов’язків. Водночас у поточних умовах, коли керівники юридичних осіб мають бажання подати відомості про кінцевого бенефіціарного власника, однак не можуть це зробити через недостатню пропускну здатність реєстраційної системи, немає жодних розумних підстав для притягнення їх до відповідальності.
Для тих, хто побоюється застосування штрафів, не зважаючи на повідомлення Міністра юстиції, нагадуємо також про опцію подання пакету документів поштою. Однак у такому разі підпис на заяві про державну реєстрацію повинен бути нотаріально засвідченим.
Крім того, розуміючи хвилювання людей, у Міністерстві готують проєкт відповідного доручення за підписом Міністра на адресу наших територіальних органів, де його позиція буде підтверджена офіційно. Відповідний документ оприлюднять на сайті Мін’юсту найближчим часом.
За інформацією Мін’юсту
Юридичні особи мають надати оновлену інформацію про кінцевих бенефіціарних власників і структуру власності. З’ясуємо, коли і в якій формі це потрібно зробити.
19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій.
Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів