Для закладів громадського харчування діють нові протиепідемічні заходи

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Постанова МОЗ від 06.10.2021 № 13

⚡️ Ідеальний алгоритм, щоб пройти перевірку Держпраці без штрафів

МОЗ затвердив нові протиепідемічні заходи в закладах громадського харчування на період карантину через COVID-19 (постанова чинна з 06.10.2021).

Відповідальність за організацію та виконання протиепідемічних заходів несе керівник та/або адміністратор закладу.

Особа, відповідальна за дотриманням протиепідемічних заходів у закладі, зокрема:

  • щоденно контролює виконання заходів;
  • інформує персонал з питань вакцинації, профілактики та протидії поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19);
  • розроблює алгоритм дій на випадок надзвичайної ситуації, якщо серед персоналу є випадок захворювання на COVID-19;
  • недопускає до роботи персонал, який потребує самоізоляції.

Для закладів громадського харчування діють нові протиепідемічні заходи

Персонал допускають до роботи за умови використання засобів індивідуального захисту (далі — ЗІЗ), зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно, після проведення термометрії.

Якщо у співробітника з підвищена температура тіла понад 37,2° C або ознаки гострого респіраторного захворювання, його не допускають до роботи і рекомендують звернутись за медичною допомогою.

Персонал закладу забезпечують ЗІЗ із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи. ЗІЗ мають бути в наявності із розрахунку на не менше, ніж 2 робочі дні.

Всередині (поряд з входом) закладу та/або поруч з місцем видачі замовлень (при роботі закладу на виніс) організовують місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками.

У закладі громадського харчування:

  • вимірюють температуру тіла відвідувачів безконтактним методом. У разі підвищеної температури відвідувача понад 37,2° C або із ознаками гострого респіраторного захворювання, його не допускають до закладу;
  • біля місць потенційного скупчення людей наносять маркування для перебування в черзі з дотриманням дистанції між клієнтами;
  • дозволене відокремлення частини стола перегородкою, що унеможливлює контакт між відвідувачами, розміщеними по обидві її сторони;
  • меню розміщують для безконтактного ознайомлення біля входу або місця прийняття замовлення, у кількості, достатній, щоб уникнути скупчення людей, або на столах з матеріалу, що дозволяє проведення обробки дезінфекційним засобом. Дозволена видача одноразових паперових меню з їх подальшою утилізацією;
  • замовлення в багаторазовому посуді видають виключно при умові його миття із застосуванням посудомийної машини;
  • дозволено користуватись одноразовим посудом з картону або паперу. Прибори та додатки до напоїв (цукор, мішалки, трубочки тощо) мають бути в індивідуальній упаковці;
  • забезпечують можливість безготівкового (безконтактного) розрахунку.

У закладах, що обслуговують на виніс та/або на відкритих (літніх) майданчиках:

  • замовлення приймають дистанційно (телефоном, з використанням засобів телекомунікацій), через спеціально облаштоване вікно (вхідні двері) закладу або безпосередньо через персонал закладу;
  • замовлення видають клієнтам або офіціантам та розрахунок здійснюють через спеціально облаштоване вікно або через вхідні двері закладу;
  • замовлення на виніс видають виключно в закритій тарі/упаковці;
  • персонал, отримує замовлення та здійснює розрахунок без входу до приміщення.

У закладах, що обслуговують в приміщенні, заборонено:

  • функціонування дитячих кімнат;
  • проведення заходів, визначених Кабміном;
  • приготування їжі на відкритих кухнях (окрім тих, що відгороджені від відвідувачів перегородкою);
  • функціонування буфетів (окремих зон) самообслуговування, в тому числі для самостійного наливу напоїв клієнтами.

У закладах швидкого харчування страви, напої, підноси та столові прибори видає персонал на прохання відвідувача.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Договір з ФОПом: що треба знати у 2025 році

Платите гроші ФОПу? Наприклад, замовили послуги у ФОПа, все оплатили, а потім виявилося, що потрібно було сплатити ще й ПДФО та військовий збір. Розповімо, що треба знати, щоб уникнути таких ситуацій і зробити все правильно
79

Курси бухгалтерів онлайн: навчайтеся дистанційно з Вищою школою Головбуха

Бухгалтерські курси онлайн — це можливість підвищити кваліфікацію, оновити знання або опанувати нову спеціальність. У Вищій школі Головбуха ви знайдете програми для різного рівня підготовки: курси бухгалтерського обліку, курси головного бухгалтера, навчання для бухгалтерів ФОП і багато іншого
18334

Відображаємо в обліку штрафні санкції

За боргами слід платити, взяті зобов’язання виконувати. Штраф, пеня, неустойка — це покарання за невиконання свого обов’язку. Окрім них є й відшкодування інших втрат, яких зазнала друга сторона, наприклад, інфляції. Як же відобразити в обліку штрафи й пеню, що виникають за господарськими договорами, а також під час сплати податків і зборів — у консультації
145622

Спрощена система оподаткування: переваги та недоліки

Як позбутися податкового тягаря, що тисне бізнес та платити менше? Очевидно, що обрання системи оподаткування — це вкрай важливе рішення. Спрощена чи загальна? Про спрощену систему оподаткування, її переваги та нюанси — у статті
113847

Рахунок-фактура: зразок

Маєте справу з рахунком-фактурою у внутрішніх операціях чи інвойсом у ЗЕД — пам’ятайте, що не кожен рахунок має статус первинного документа, і не за кожним рахунком відбувається оплата. Які умови треба виконати, аби рахунок вважався первинним документом, рахунок фактура бланк — у консультації
209726

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді