Для закладів громадського харчування діють нові протиепідемічні заходи

Постанова МОЗ від 06.10.2021 № 13

⚡️ Ідеальний алгоритм, щоб пройти перевірку Держпраці без штрафів

МОЗ затвердив нові протиепідемічні заходи в закладах громадського харчування на період карантину через COVID-19 (постанова чинна з 06.10.2021).

Відповідальність за організацію та виконання протиепідемічних заходів несе керівник та/або адміністратор закладу.

Особа, відповідальна за дотриманням протиепідемічних заходів у закладі, зокрема:

  • щоденно контролює виконання заходів;
  • інформує персонал з питань вакцинації, профілактики та протидії поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19);
  • розроблює алгоритм дій на випадок надзвичайної ситуації, якщо серед персоналу є випадок захворювання на COVID-19;
  • недопускає до роботи персонал, який потребує самоізоляції.

Для закладів громадського харчування діють нові протиепідемічні заходи

Персонал допускають до роботи за умови використання засобів індивідуального захисту (далі — ЗІЗ), зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно, після проведення термометрії.

Якщо у співробітника з підвищена температура тіла понад 37,2° C або ознаки гострого респіраторного захворювання, його не допускають до роботи і рекомендують звернутись за медичною допомогою.

Персонал закладу забезпечують ЗІЗ із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи. ЗІЗ мають бути в наявності із розрахунку на не менше, ніж 2 робочі дні.

Всередині (поряд з входом) закладу та/або поруч з місцем видачі замовлень (при роботі закладу на виніс) організовують місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками.

У закладі громадського харчування:

  • вимірюють температуру тіла відвідувачів безконтактним методом. У разі підвищеної температури відвідувача понад 37,2° C або із ознаками гострого респіраторного захворювання, його не допускають до закладу;
  • біля місць потенційного скупчення людей наносять маркування для перебування в черзі з дотриманням дистанції між клієнтами;
  • дозволене відокремлення частини стола перегородкою, що унеможливлює контакт між відвідувачами, розміщеними по обидві її сторони;
  • меню розміщують для безконтактного ознайомлення біля входу або місця прийняття замовлення, у кількості, достатній, щоб уникнути скупчення людей, або на столах з матеріалу, що дозволяє проведення обробки дезінфекційним засобом. Дозволена видача одноразових паперових меню з їх подальшою утилізацією;
  • замовлення в багаторазовому посуді видають виключно при умові його миття із застосуванням посудомийної машини;
  • дозволено користуватись одноразовим посудом з картону або паперу. Прибори та додатки до напоїв (цукор, мішалки, трубочки тощо) мають бути в індивідуальній упаковці;
  • забезпечують можливість безготівкового (безконтактного) розрахунку.

У закладах, що обслуговують на виніс та/або на відкритих (літніх) майданчиках:

  • замовлення приймають дистанційно (телефоном, з використанням засобів телекомунікацій), через спеціально облаштоване вікно (вхідні двері) закладу або безпосередньо через персонал закладу;
  • замовлення видають клієнтам або офіціантам та розрахунок здійснюють через спеціально облаштоване вікно або через вхідні двері закладу;
  • замовлення на виніс видають виключно в закритій тарі/упаковці;
  • персонал, отримує замовлення та здійснює розрахунок без входу до приміщення.

У закладах, що обслуговують в приміщенні, заборонено:

  • функціонування дитячих кімнат;
  • проведення заходів, визначених Кабміном;
  • приготування їжі на відкритих кухнях (окрім тих, що відгороджені від відвідувачів перегородкою);
  • функціонування буфетів (окремих зон) самообслуговування, в тому числі для самостійного наливу напоїв клієнтами.

У закладах швидкого харчування страви, напої, підноси та столові прибори видає персонал на прохання відвідувача.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Держбюджет 2025

19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
645

Порядок ліквідації підприємства

Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
82354

Бухгалтерська довідка: коли та як складати

Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
88057

Послуги кейтерингу: облік та організація

Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
3140

Облікова політика підприємства

В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій. Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів
90678

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді