Заява-розрахунок містить інформацію про нараховані застрахованим особам кошти. Форма заяви-розрахунку залишилась незмінною.
Для отримання фінансування по лікарняних починаючи з 01.01.2023 заяву-розрахунок подають до ПФУ через особистий електронний кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг.
Функціонал пункту меню «Заяви-розрахунки» особистого кабінету страхувальника дає можливість пошуку та перегляду заяв-розрахунків згідно з визначеними критеріями:
- період реєстрації листків непрацездатності, тип заяви-розрахунку (за електронними листками непрацездатності);
- здійснення формування (редагування) та відправки заяви-розрахунку до ПФУ.
Під час формування заяви-розрахунку використовують інформацію з електронного листка непрацездатності та Реєстру застрахованих осіб.
До заяви-розрахунку можете додавати коментарі, пояснення та, за необхідності, скановані копії документів, які можуть використовуватись при прийнятті рішення щодо фінансування.
Максимальну кількість листків непрацездатності в одній заяві-розрахунку обмежили до 200 штук.
При заповненні заяви-розрахунку у назві суб’єкта господарювання не використовуйте лапок.
Для подання заяв-розрахунків укладати з ПФУ договір про визнання КЕП роботодавцям не потрібно, як це передбачалась раніше у взаємовідносинах із ФССУ.
Якщо не маєте можливості використовувати електронний кабінет на вебпорталі е-послуг ПФУ, можете:
- скласти заяву-розрахунок у паперовій формі;
- подати її до будь-якого сервісного центру ПФУ.
За інформацією ПФУ у Дніпропетровській області