Порядок подання е-відомостей про трудову діяльність знову планують оновити

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

СПО об’єднань профспілок України розмістило на своєму сайті вкотре відкоригований проєкт постанови ПФУ «Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок».

⚡️ Звіт про заборгованість з оплати праці: хто подає та як заповнює

Зміни стосуються подання відомостей про працівників, що звільняються.

Так, у першому варіанті проєкту постанови ПФУ встановив першочерговість подання та опрацювання відомостей про трудову діяльність осіб, яким до настання права на пенсію за віком залишилося 2 і менше років, а також про трудову діяльність осіб за період до 01.07.2000.

Згідно з другим варіантом проекту постанови відомості про трудову діяльність працівника за період з 10.06.2021 подаватиме бухгалтер у складі єдиної звітності з ЄСВ та ПДФО. За період до набрання чинності Законом України від 05.02.2021 № 1217-IX відомості про трудову діяльність подаватиме до ПФУ працівник особисто або через вебпортал ПФУ в електронній формі з обов’язковим накладанням КЕП: працівник, страхувальник або представник страхувальника, якому керівник делегував відповідні повноваження.

У третьому варіанті проекту постанови також є новація, яка стосується інформації про працівників, що звільняються. Відтак, роботодавці подаватимуть відсутні в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відомості про прийняття на роботу, переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, а також про присвоєння, зміну або позбавлення рангу, розряду, класу, звання, категорії, складання присяги, стажування, навчання не пізніше дня звільнення працівника.

За інформацією СПО об’єднань профспілок

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Допомога по частковому безробіттю 2025: хто має право та як оформити

Скорочення чи повна зупинка виробництва, зменшення обсягів замовлень — все це може бути причиною зниження розміру зарплат працівників, а у підприємців — скорочення доходу. Є спосіб компенсувати такі втрати — це допомога по частковому безробіттю. На яких умовах її надають, як її розрахувати та отримати, облікувати та оподаткувати — у консультації
11356

РРО для ФОП у 2025 році: коли обов’язковий і що перевірятиме податкова

РРО для ФОПів — одна з найгарячіших тем 2025 року. Помилки тут коштують дорого: штрафи сягають десятків тисяч гривень. Розбираємось, коли касовий апарат обов’язковий, кого перевірятиме податкова і хто має право працювати без нього
135146

Премія за підсумками року: нарахування та оподаткування

Річна премія — це винагорода за результатами роботи за рік. Інколи її називають тринадцятою зарплатою. Законодавство детально питання нарахування премій не врегульовує і роботодавець має певну свободу. У консультації — як нараховується річна премія, які є види, їхнє оподаткування, вплив розрахунку середньої зарплати для відпускних, лікарняних та інших виплат
68659

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді