Порядок подання е-відомостей про трудову діяльність знову планують оновити

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

СПО об’єднань профспілок України розмістило на своєму сайті вкотре відкоригований проєкт постанови ПФУ «Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок».

⚡️ Звіт про заборгованість з оплати праці: хто подає та як заповнює

Зміни стосуються подання відомостей про працівників, що звільняються.

Так, у першому варіанті проєкту постанови ПФУ встановив першочерговість подання та опрацювання відомостей про трудову діяльність осіб, яким до настання права на пенсію за віком залишилося 2 і менше років, а також про трудову діяльність осіб за період до 01.07.2000.

Згідно з другим варіантом проекту постанови відомості про трудову діяльність працівника за період з 10.06.2021 подаватиме бухгалтер у складі єдиної звітності з ЄСВ та ПДФО. За період до набрання чинності Законом України від 05.02.2021 № 1217-IX відомості про трудову діяльність подаватиме до ПФУ працівник особисто або через вебпортал ПФУ в електронній формі з обов’язковим накладанням КЕП: працівник, страхувальник або представник страхувальника, якому керівник делегував відповідні повноваження.

У третьому варіанті проекту постанови також є новація, яка стосується інформації про працівників, що звільняються. Відтак, роботодавці подаватимуть відсутні в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відомості про прийняття на роботу, переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, а також про присвоєння, зміну або позбавлення рангу, розряду, класу, звання, категорії, складання присяги, стажування, навчання не пізніше дня звільнення працівника.

За інформацією СПО об’єднань профспілок


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Звіт про відповідність резидента Дія Сіті: як заповнити і коли подати

1 червня — дедлайн подання Звіту про відповідність резидента Дія Сіті та незалежного висновку. У цій консультації знайдете все, на що треба зважити, аби не втратити правових та податкових преференцій
45

Як відобразити в обліку та оподаткувати спецодяг

Безплатно забезпечити працівника спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту (ЗІЗ) на роботі — це обов’язок роботодавця. Правильно відобразити це в обліку — обов’язок бухгалтера. У консультації — як придбати та оформити ЗІЗ, як їх облікувати і списати з різними варіантами оподаткування
65196

Малоцінні необоротні матеріальні активи: відображаємо в обліку

Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
275282

Малоцінні швидкозношувані предмети (МШП)

Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП
311322

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді