Мін’юст затвердив Порядок роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання від 11.11.2014 № 1886/5 (далі — Порядок № 1886/5). Ним встановлено загальні вимоги щодо впровадження електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису, організації роботи з електронними документами у діловодстві в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності та щодо їх підготовки до передавання на архівне зберігання.
Порядок складається з 9 розділів, які охоплюють широке коло питань від створення електронних документів аж до підготовки їх для передавання на постійне зберігання до Національного архівного фонду.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Також зазначено, що установи можуть розробляти і затверджувати окремі регламенти роботи з електронними документами з урахуванням вимог Порядку № 1886/5, а також специфіки організації діяльності установи, характеристик технічних і програмних засобів, що функціонують в установі.
Порядок № 1886/5 набере чинності з дня його офіційного опублікування.
Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»
