Встановлено загальні вимоги щодо впровадження електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису
Мін’юст затвердив Порядок роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання від 11.11.2014 № 1886/5 (далі — Порядок № 1886/5). Ним встановлено загальні вимоги щодо впровадження електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису, організації роботи з електронними документами у діловодстві в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності та щодо їх підготовки до передавання на архівне зберігання.
Порядок складається з 9 розділів, які охоплюють широке коло питань від створення електронних документів аж до підготовки їх для передавання на постійне зберігання до Національного архівного фонду.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Також зазначено, що установи можуть розробляти і затверджувати окремі регламенти роботи з електронними документами з урахуванням вимог Порядку № 1886/5, а також специфіки організації діяльності установи, характеристик технічних і програмних засобів, що функціонують в установі.
Порядок № 1886/5 набере чинності з дня його офіційного опублікування.
Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»
Станом на 26.09.2025 ДПС оновила план-графік податкових перевірок 2025. У статті скачаєте актуальний план-графік податкових перевірок 2025
Бухгалтерський облік базується на первинних документах, але вони містять розрізнений набір цифр, з якими неможливо далі працювати. Їх попередньо треба узагальнити й тоді постає потреба у певному реєстраційному засобі, яким може бути одна накопичувана електронна чи паперова таблиця (журнал, меморіал, книга) або ж цілий набір таких засобів. Одним варіантів є меморіальні ордери, які медзаклади-КНП отримали в спадок зі свого «бюджетного» минулого. Про них і піде мова в цьому огляді.
Розглянемо, яка відповідальність передбачена за несплату ЄСВ чи неподання звітності, як уникнути штрафів і що робити, якщо уже отримали штраф
Якщо ФОП сплачує ЄСВ, він має право на оплату лікарняного. Пояснюємо, коли це право виникає, які документи потрібно подати й як отримати виплату
У консультації про те, як виправити помилки у ПДВ-звітності. Розглянемо можливі наслідки та варіанти виправлення помилок, основні їхні види, плюси й мінуси ПДВ-декларації «Звітна нова» та уточнюючого розрахунку, а також розмір самоштрафу і пені, куди їх сплачувати та як обліковувати