Як членам сімей загиблих під час АТО військовослужбовців отримати грошову допомогу

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Виплата одноразової грошової допомоги членам сімей загиблих військовослужбовців передбачена Законом «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей»

Виплата одноразової грошової допомоги членам сімей загиблих військовослужбовців передбачена статтею 16 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей».

Порядок виплати допомоги за цим Законом визначено постановою Кабміну від 25.12.2013 № 975. Загальний розмір допомоги становить 609 тис. грн. (500-кратний розмір прожиткового мінімуму (1218 грн.) для працездатних осіб).

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Виплата допомоги здійснюється членам сімей, батькам та утриманцям загиблого військовослужбовця (у рівних частках кожному).

Оформлення документів для виплати допомоги здійснюють обласні військові комісаріати за місцем проживання отримувачів допомоги.

Після отримання військкоматом усіх необхідних документів вони подаються в Департамент фінансів, після чого виносяться на розгляд комісії з розгляду питань, пов’язаних із призначенням і виплатою одноразової допомоги в разі загибелі (смерті), каліцтва або інвалідності військовослужбовців та осіб звільнених з військової служби.

Рішення про призначення та виплату допомоги згідно з нормативно-правовим актом Кабміну приймає головний розпорядник коштів, тобто Міністр оборони України, який затверджує протокол засідання згаданої комісії. Після чого Департамент Фінансів Міністерства оборони України перераховує кошти до обласних військових комісаріатів для виплати заявникам.

Документи, які потрібно надати для призначення допомоги:

  • заява про виплату одноразової грошової допомоги;
  • копія свідоцтва про смерть;
  • копія лікарського свідоцтва про смерть;
  • витяг із наказу командира військової частини про виключення військовослужбовця із списків особового складу частини;
  • витяг з послужного списку загиблого, де зазначені дані про призов на військову службу та про склад сім’ї;
  • копії сторінок паспорта отримувача одноразової допомоги з даними про прізвище, ім’я та по-батькові і місце реєстрації;
  • копія ідентифікаційного номеру отримувача допомоги;
  • довідка з ЖЕК про склад сім’ї загиблого;
  • копія свідоцтва про народження загиблого (для виплати допомоги батькам загиблого);
  • копія свідоцтва про шлюб (для виплати дружині загиблого);
  • копія свідоцтва про народження дитини (для виплати дітям загиблого).

Усі копії завіряються у військовому комісаріаті (військові частини), який приймає документи для виплати одноразової допомоги.

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image12

Статті за темою

Усі статті за темою

Меморіальні ордери в КНП: призначення, оформлення та приклади заповнення

Бухгалтерський облік базується на первинних документах, але вони містять розрізнений набір цифр, з якими неможливо далі працювати. Їх попередньо треба узагальнити й тоді постає потреба у певному реєстраційному засобі, яким може бути одна накопичувана електронна чи паперова таблиця (журнал, меморіал, книга) або ж цілий набір таких засобів. Одним варіантів є меморіальні ордери, які медзаклади-КНП отримали в спадок зі свого «бюджетного» минулого. Про них і піде мова в цьому огляді
38484

Виправлення помилок в декларації з ПДВ

У консультації про те, як виправити помилки у ПДВ-звітності. Розглянемо можливі наслідки та варіанти виправлення помилок, основні їхні види, плюси й мінуси ПДВ-декларації «Звітна нова» та уточнюючого розрахунку, а також розмір самоштрафу і пені, куди їх сплачувати та як обліковувати
144348

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді