Верховна Рада ухвалила Антикорупційну стратегію на 2014 – 2017 роки

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Затверджено засади державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційну стратегію) на 2014 – 2017 роки

Верховна Рада України ухвалила Закон «Про засади державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційна стратегія) на 2014 – 2017 роки». Закон прийнято в редакції першого читання.

Документом затверджено засади державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційну стратегію) на 2014 – 2017 роки; визначено порядок та суб’єктів здійснення моніторингу, координації її імплементації, а також критерії оцінювання її виконання; доручено Уряду протягом трьох місяців затвердити державну програму, у якій визначити конкретні заходи, строки їх виконання та відповідальні органи.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Антикорупційна стратегія спрямована, зокрема, на:

  • створення в Україні системи прийняття рішень щодо антикорупційної політики на основі аналізу достовірних даних про корупцію, моніторингу виконання цих рішень та їх впливу на стан справ з корупцією незалежним спеціально уповноваженим органом з питань антикорупційної політики у партнерстві із громадянським суспільством, а також формування суспільної підтримки у подоланні корупції;
  • створення системи доброчесної та професійної публічної служби відповідно до міжнародних стандартів та кращого світового досвіду;
  • запровадження ефективних антикорупційних програм у центральних органах виконавчої влади, а також у державних, казенних, комунальних підприємствах та господарських товариствах, у яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50%, забезпечення для суспільства прозорості їх діяльності;
  • усунення ризиків корупції та впровадження прозорої системи проведення державних закупівель;
  • подолання корупції у судочинстві;
  • усунення корупційних передумов ведення бізнесу, формування сприятливого для відмови від корупційних практик бізнес-клімату та не толерантного ставлення бізнесу до корупції;
  • створення системи інструментів, які би дозволяли ефективно виявляти та розслідувати корупційні злочини, конфісковувати майно, яке було предметом злочинної діяльності або одержане як її наслідок, притягувати до відповідальності осіб, причетних до вчинення корупційних злочинів тощо.

Відповідно до Закону:

  • оцінка ефективності Антикорупційної стратегії здійснюватиметься на основі щорічних досліджень стану корупції в Україні та визначення рівня імплементації міжнародних стандартів у сфері антикорупційної політики;
  • за результатами здійснення досліджень стану корупції, індикаторами успішної реалізації Стратегії будуть збільшення частки населення, яка негативно ставиться до корупційних проявів, зменшення частки населення, яка мала власний досвід корупційної поведінки, зростання кількості громадян, готових повідомляти про факти корупційних проявів, а так само громадян, які заявили про факти корупції, що мали щодо них місце, до компетентних органів;
  • визначення рівня імплементації міжнародних стандартів оцінюватиметься виходячи із виконання рекомендацій для України, наданих Групою держав проти корупції (GRECO), а також рекомендацій наданих в рамках моніторингу Стамбульського плану дій для країн Антикорупційної мережі країн Організації економічної співпраці та розвитку, імплементація Плану дій з лібералізації візового режиму з ЄС, покращення значення Індексу сприйняття корупції за результатами досліджень «Transparency International»;
  • оцінка стану виконання Стратегії здійснюватиметься щороку за результатами парламентських слухань у Верховній Раді України. Із цією метою спеціально уповноваженим органом з питань антикорупційної політики готуватиметься проект щорічної національна доповідь щодо реалізації засад антикорупційної політики, до якої включатиметься звіт щодо стану виконання Стратегії, що подаватиметься до Верховної Ради України до 1 травня року, наступного за звітним;
  • Кабінет Міністрів України, з метою виконання заходів, передбачених Антикорупційною стратегією, затверджуватиме державну програму, яка переглядатиметься щорічно з урахуванням результатів реалізації визначених заходів, висновків та рекомендацій парламентських слухань щодо національного звіту про стан справ із корупцією.

Відповідний законопроект зареєстровано за номером 4284а.

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image15

Статті за темою

Усі статті за темою

Меморіальні ордери в КНП: призначення, оформлення та приклади заповнення

Бухгалтерський облік базується на первинних документах, але вони містять розрізнений набір цифр, з якими неможливо далі працювати. Їх попередньо треба узагальнити й тоді постає потреба у певному реєстраційному засобі, яким може бути одна накопичувана електронна чи паперова таблиця (журнал, меморіал, книга) або ж цілий набір таких засобів. Одним варіантів є меморіальні ордери, які медзаклади-КНП отримали в спадок зі свого «бюджетного» минулого. Про них і піде мова в цьому огляді
38489

Виправлення помилок в декларації з ПДВ

У консультації про те, як виправити помилки у ПДВ-звітності. Розглянемо можливі наслідки та варіанти виправлення помилок, основні їхні види, плюси й мінуси ПДВ-декларації «Звітна нова» та уточнюючого розрахунку, а також розмір самоштрафу і пені, куди їх сплачувати та як обліковувати
144351

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді