Мінекономіки наказом від 10.05.2024 № 12141 виклало у новій редакції форму Рішення про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу. До цього наказу внесено деякі технічні правки наказом Мінекономіки від 30.05.2024 № 13631

Наказ Мінекономіки від 10.05.2024 № 12141
Наказ Мінекономіки від 30.05.2024 № 13631
Зміни набрали чинності 19.06.2024 — це день, коли документи опублікував «Офіційний вісник України» № 54.
Змінами до розділу 3 Рішення про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу (далі — Рішення) уточнили правила щодо його виконання та набрання чинності. Так, визначили, що Рішення:
- є обов'язковим до виконання з дня набрання ним чинності;
- набирає чинності з дня вручення його рекламодавцю (виробнику, розповсюджувачу реклами) або його представнику.
- може бути оскаржено до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (вул. Бориса Грінченка, буд. 1, м. Київ, 01001) протягом тридцяти календарних днів з дня набрання ним чинності та/або до адміністративного суду.
Рекламодавцю (виробнику, розповсюджувачу реклами) протягом 3 робочих днів після сплати штрафу необхідно письмово повідомити орган державної влади або його територіальний орган, який наклав штраф, зазначивши номер та дату платіжного доручення, за яким сплатили штраф.
У разі невиконання Рішення в зазначений строк суму штрафу стягують в судовому порядку відповідно до законодавства.
Вимога дисконтувати довгострокову заборгованість у національних стандартах бухгалтерського обліку з’явилася порівняно недавно й питань викликає чимало. Одне з них ― чи треба дисконтувати довгострокову заборгованість за кредитами і позиками, якщо за ними нараховуються проценти позичальнику? У консультації розглянемо питання дисконтування банківських кредитів і відсоткових позик
Не пропустити терміни подання статзвітів у серпні 2025 року допоможе стаття
Чи може працівниця (працівник) отримати компенсацію за соціальну відпустку на дітей?
Подвійне оподаткування — типова проблема міжнародного бізнесу. Уникнути її можна через міжнародні договори про усунення подвійного оподаткування. Тема стає актуальною, якщо маєте справу з нерезидентами, виплачуєте їм доходи (дивіденди, роялті, проценти, дохід від надання послуг), ведете облік в їхніх представництвах чи дочірніх підприємствах, самі здійснюєте бізнес за кордоном. З якими країнами укладені міжнародні договори та як їх застосовувати ― дізнайтеся в цьому огляді
Шановні бухгалтери! Запрошуємо вас на святковий марафон безплатних вебінарів, який відбудеться 14—16 липня. Місць обмаль, тому не зволікайте із реєстрацією