Порядок підписання в е-вигляді Податкової декларації з податку на прибуток підприємств

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Податківці роз’яснюють, який порядок підписання в електронному вигляді Податкової декларації з податку на прибуток підприємств нерезидента особою, яка відповідно до заяви № 1-ОПН є керівником нерезидента (у т. ч. яка одночасно є керівником постійного представництва нерезидента), або особою уповноваженою нерезидентом, та чи необхідно при цьому надсилати повідомлення про надання інформації щодо КЕП

Порядок підписання в е-вигляді Податкової декларації з податку на прибуток підприємств

Фінзвітність за таксономією МСФЗ: де брати інформацію для складання

Платниками податку на прибуток визначають нерезидентів, які здійснюють господарську діяльність на території України через постійне представництво та/або отримують доходи із джерелом походження з України, та інші нерезиденти, на яких покладений обов’язок сплачувати податок у порядку, встановленому розділом ІІІ Податкового кодексу України; далі — ПК.

Для взяття на облік нерезидента (іноземної компанії, організації) подають до ДПС заяву за формою № 1-ОПН та документ, яким підтверджують повноваження представника нерезидента. У разі якщо такий документ виданий в країні реєстрації нерезидента, його необхідно легалізувати в установленому порядку, якщо інше не передбачили міжнародними договорами, згоду на обов’язковість яких надала ВРУ та супроводжувати нотаріально засвідченим перекладом українською мовою.

На підставі вказаних у формі № 1-ОПН реєстраційних даних щодо керівника (представника) нерезидента та особи, відповідальної за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку, таких осіб відображатимуть в інформаційно-комунікаційних системах податкових органів як керівника нерезидента та особу, відповідальну за ведення його бухгалтерського та/або податкового обліку для цілей ПК.

Податкову декларацію повинен підписати керівник платника або уповноважена особа, а також особа, яка відповідає за ведення бухобліку та подання податкової декларації до ДПС. У разі ведення бухобліку та подання податкової декларації безпосередньо керівником платника таку податкову декларацію підписує такий керівник (пп. 48.5.1 ПК).

Достатнім підтвердженням справжності документа податкової звітності є наявність оригіналу підпису уповноваженої особи на документі у паперовій формі або наявність накладеного на електронний документ кваліфікованого електронного підпису (далі — КЕП) чи печатки платника.

Платник (автор) створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронній та паперовій формі, із зазначенням усіх обов’язкових реквізитів та з використанням КЕП та печатки за наявності (п. 2 розд. ІІ Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 № 557; далі — Порядок № 557).

Для надання права підпису е-документів іншим особам, яким делегували право підпису, платник (автор) повідомляє про таких осіб податковий орган, на обліку в якому перебуває платник (автор). Для цього направляє повідомлення про надання інформації щодо КЕП (далі — Повідомлення) в електронному вигляді за формою згідно з додатком 1 до Порядку № 557 (п. 3 розд. ІІІ Порядку № 557).

До Повідомлення вносять інформацію про підписувача (підписувачів), якому (яким) надають право підпису електронних документів. На сформоване Повідомлення:

  • першими накладають КЕП усіх осіб, включених до Повідомлення, у порядку черговості їх внесення,
  • після них — КЕП керівника;
  • останньою — кваліфікована електронна печатка (за наявності) (абз. 1 п. 4 розд. ІІІ Порядку).

За необхідності подання е-документів до податкового органу, підписаних іншим сертифікатом, передбачили можливість подання інформації щодо такого сертифікату. Для цього направляють Повідомлення за кодом форми J13911(03), в якому в графі «тип підпису» обов’язкова наявність типу підпису, зокрема: Директор/Бухгалтер/Печатка.

За інформацією ДПС в Закарпатській області

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image43

Статті за темою

Усі статті за темою

ЗОЗ списує прострочені ліки: ПДВ‑наслідки і зведена ПН

У статті — роз’яснення для бухгалтерів, за яких умов нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання в разі списання прострочених ліків. Скачаєте зразки податкової накладної та декларації. Зведена ПН із типом причини «13» має особливі правила заповнення
24

Пільги для мобілізованих ФОПів під час воєнного стану: розбираємо новації

Мобілізованих ФОПів в автоматичному режимі звільнятимуть від податків і звітності — без зайвої бюрократії. З’ясуймо, як працюють нові норми, кого вони стосуються і що потрібно знати, аби скористатися пільгами
644

Декларація з рентної плати 2025: хто подає, як заповнити і які строки

Як скласти декларацію з рентної плати у 2025 році, про нову форму декларації 2025, приклади декларацій з ренти за користування надрами (з видобутком і без видобутку корисних копалин), а також з ренти за використання лісових ресурсів — у консультації
55229

ТТН на зерно: як оформити кількість місць, вагу та довантаження

Стаття допоможе з’ясувати, як у товарно-транспортній накладній на зерно заз¬начати кількість місць і масу брутто, що вказати у відомостях про вантаж, а також як діяти, якщо зерно довантажують на шляху до порту. Зразок запов¬нення ТТН стане у пригоді
52

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді