Як критично важливим підприємствам забронювати своїх працівників: алгоритм дій

Мінекономіки розробило зручний гайд з бронювання. Він допоможе визначити, чи є ваше підприємство критично важливим, дізнатись алгоритм бронювання та зрозуміти, як правильно забронювати своїх працівників

Як критично важливим підприємствам забронювати своїх працівників: алгоритм дій

Нагадуємо, порядок бронювання затвердив Кабмін постановою «Деякі питання реалізації положень Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» щодо бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та на воєнний час» від 27.01.2023 № 76; далі — Порядок № 76.

Алгоритм бронювання за списками військовозобов’язаних (Порядок № 76)

I. Для державних органів:

1. Подання списків та довідки до Міноборони (або СБУ чи Служби зовнішньої розвідки) для погодження.

2. Погоджені списки передаються до Мінекономіки для прийняття рішення про бронювання.

3. Мінекономіки перевіряє списки і приймає рішення про бронювання, надсилає його до Міноборони та державного органу.

4. Державний орган видає працівнику витяг з наказу Мінекономіки про бронювання і надсилає повідомлення до ТЦК та СП.

II. Для підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності:

1. Подання пропозицій щодо визначення підприємства критично важливим до відповідного державного органу.

2. Погодження Міноборони списків військовозобов’язаних працівників підприємства.

3. Погоджені списки подаються до Мінекономіки для прийняття рішення про бронювання.

4. Мінекономіки перевіряє списки і приймає рішення про бронювання, надсилає його до Міноборони та державного органу.

5. Підприємство видає працівнику витяг з наказу Мінекономіки про бронювання і надсилає повідомлення до ТЦК та СП.

Алгоритм бронювання через Портал Дія (Порядок № 76)

1. Внесення інформації про підприємство через Портал Дія.

2. Мінекономіки перевіряє інформацію та формує Єдиний перелік.

3. Підприємство подає через Портал Дія список військовозобов’язаних працівників.

4. Автоматичне звіряння даних про військовозобов’язаних.

5. Автоматичне надання бронювання у разі відповідності даних.

6. Формування витягу про бронювання засобами Порталу Дія.

Алгоритм визначення підприємства критично важливим (Порядок № 76)

1. Відповідність підприємства не менше ніж трьом критеріям (сума податків, надходжень, стратегічне значення, рівень середньої ЗП, відсутність заборгованості тощо).

2. Спрощений порядок для певних підприємств (паливно-енергетичний комплекс, управителі будинків, медіа, міжнародні перевезення).

За інформацією Мінекономіки


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Держбюджет 2025

19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
643

Порядок ліквідації підприємства

Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
82344

Бухгалтерська довідка: коли та як складати

Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
88005

Послуги кейтерингу: облік та організація

Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
3133

Облікова політика підприємства

В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій. Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів
90662

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді