Працівник повинен письмово повідомити роботодавця про відмову працювати в нових умовах

Зразки документів про відрядження Під час війни працівника повідомляють про зміну істотних умов праці та зміну умов оплати праці, які передбачає частина третя статті 32 Кодексу законів про працю України (КЗпП), не пізніше ніж до запровадження нових умов (ст. 3 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 № 2136-IX).
Якщо працівник відмовився працювати в нових умовах і письмово повідомив про це роботодавця, з ним розривають трудовий договір на підставі пункту 6 статті 36 КЗпП. Тож роботодавець має право звільнити працівника, який не хоче продовжувати виконувати роботу в нових умовах. При цьому він не зобов’язаний вживати заходів з працевлаштування працівника.
За інформацією Держпраці
Урядовці запропонували компенсувати витрати на допоміжні засоби, які підприємства закуповують, щоб облаштовувати робочі місця для новоприйнятих працівників з інвалідністю. Хто з роботодавців може отримати компенсацію, на яких умовах і які документи підготувати, пояснює експерт
У статті знайдете календар робочого часу 2025 для 5-денки та 6-денки, що допоможе спланувати робочий час в реаліях воєнного стану
Програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) — альтернатива старому доброму касовому апарату. Адже за допомогою програмних РРО розраховуватися з покупцями і зручніше, і дешевше. Все про ПРРО: кому і коли застосовувати, як зареєструвати та працювати
Торгівля через інтернет економить витрати продавців на збут товарів та час покупців на шопінг. Тож не дивина, що все більше суб’єктів господарювання відкриває інтернет-магазини
В огляді експерт коментує заборони, обмеження, ризики господарської діяльності та відповідальність за співпрацю з нинішніми, колишніми чи потенційними партнерами, які мають коріння в рф чи рб. Як визначити пов’язаність особи з державою-агресором та як уберегти себе від можливих ризиків незнання такого звʼязку?
У статті знайдете бланки первинних документів в сільському господарстві. Оберіть потрібний!