Чи повинен роботодавець повідомити працівників про підвищення розміру зарплати

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Рішення про зміну умов трудових договорів, навіть якщо вони стосуються підвищення розміру зарплати, роботодавець повинен погодити з представниками працівників

image71

Розрахунок зарплати, звітність, перевірки

Для запровадження нових умов оплати праці має бути досягнута згода обох сторін трудового договору (ст. ст. 9-1, 21, 97 Кодексу законів про працю України).

Тому про підвищення посадових окладів (зміну розміру чи структури зарплати) працівників необхідно попередити до запровадження нових умов оплати праці.

Законодавством не встановили вимог щодо порядку чи форми повідомлення про зміну умов трудового договору в бік їх покращення для працівника.

Тож, сторони трудового договору можуть на власний розсуд визначити строки та форму такого повідомлення про зміни умов трудового договору.

За інформацією Держпраці 


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Малоцінні необоротні матеріальні активи: відображаємо в обліку

Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
274903

Малоцінні швидкозношувані предмети (МШП)

Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП
310756

Нарахування авансу зарплати

Заробітну плату за першу половину місяця називають «авансом». Як його розрахувати, показати в обліку та оподаткувати — розкажемо у статті
138188

Відклик з відпустки

Ситуації бувають різні: виробнича необхідність, непередбачувана відсутність колеги або нагальна потреба у фахівцеві. У таких випадках у роботодавця виникає потреба ініціювати відклик працівника з відпустки. Але як це зробити правильно, щоб не порушити трудові права працівника й не отримати штраф? У цій статті розберемося, коли відклик дозволений, які умови обов’язкові, та як усе оформити документально
80413

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді