З 15.02.2024 роботодавці, які облаштували робоче місце для людини з інвалідністю, можуть отримати компенсацію від держави через Дію
Відповідно до умов програми, роботодавець може отримати компенсацію за облаштування робочого місця за працевлаштованих людей з 1 групою інвалідності — до 106,5 тис. грн, з 2 групою інвалідності — до 71 тис. грн.
Щоб отримати компенсацію за облаштування робочого місця для людини з інвалідністю через портал Дія, роботодавцю необхідно:
- авторизуватися на порталі Дія за допомогою КЕП;
- заповнити заяву: вказати дані про особу з інвалідністю та облаштоване робоче місце;
- прикріпити документи, які підтверджують працевлаштування, купівлю допоміжних засобів та довідку медико-соціальної експертної комісії, яка засвідчує інвалідність співробітника;
- вказати IBAN свого рахунку;
- підписати заяву КЕПом.
Рішення ухвалять впродовж 13 робочих днів. У разі позитивного — кошти надійдуть на рахунок впродовж 5 робочих днів.
Також роботодавець може отримати компенсацію через подання заяви до регіонального центру зайнятості в паперовій або електронній формі.
Програма реалізують Мінекономіки та Мінцифри. Послугу надає Державна служба зайнятості.
За інформацією КМУ
Урядовці запропонували компенсувати витрати на допоміжні засоби, які підприємства закуповують, щоб облаштовувати робочі місця для новоприйнятих працівників з інвалідністю. Хто з роботодавців може отримати компенсацію, на яких умовах і які документи підготувати, пояснює експерт
Популярні бланки та зразки стануть у пригоді всім бухгалтерам. У публікації знайдете «хіти», які завжди мають попит серед наших читачів
Торгові марки, бренди у компаніях світового ринку можуть мати значну вартість у бухгалтерському балансі. За якими правилами обліковувати торговельну марку, чи завжди це нематеріальний актив, коли виникає роялті з торговельної марки та правила оподаткування торговельних марок – про все це у консультації
Бухгалтерські семінари та вебінари ― це можливість для бухгалтера швидко опанувати новації законодавства, дізнатися рішення для специфічних робочих ситуації, а також обмінятися досвідом в бухгалтерській спільноті. Які семінари для бухгалтерів невдовзі відбудуться ― в огляді
Електронні накладні, електронні договори, електронні акти – все це можна поєднати електронною системою документообігу з використанням електронного підпису. Розбираємо, яких правил електронного документообігу слід дотримуватися
Трудовий договір може бути як безстроковим, так і укладеним на певний строк. Наприклад, коли працевлаштовують тимчасових і сезонних працівників, або беруть працівника на «декретне» місце. Які особливості оплати праці таких працівників, на що слід звернути увагу бухгалтеру – у консультації