З 15.02.2024 роботодавці, які облаштували робоче місце для людини з інвалідністю, можуть отримати компенсацію від держави через Дію

Відповідно до умов програми, роботодавець може отримати компенсацію за облаштування робочого місця за працевлаштованих людей з 1 групою інвалідності — до 106,5 тис. грн, з 2 групою інвалідності — до 71 тис. грн.
Щоб отримати компенсацію за облаштування робочого місця для людини з інвалідністю через портал Дія, роботодавцю необхідно:
- авторизуватися на порталі Дія за допомогою КЕП;
- заповнити заяву: вказати дані про особу з інвалідністю та облаштоване робоче місце;
- прикріпити документи, які підтверджують працевлаштування, купівлю допоміжних засобів та довідку медико-соціальної експертної комісії, яка засвідчує інвалідність співробітника;
- вказати IBAN свого рахунку;
- підписати заяву КЕПом.
Рішення ухвалять впродовж 13 робочих днів. У разі позитивного — кошти надійдуть на рахунок впродовж 5 робочих днів.
Також роботодавець може отримати компенсацію через подання заяви до регіонального центру зайнятості в паперовій або електронній формі.
Програма реалізують Мінекономіки та Мінцифри. Послугу надає Державна служба зайнятості.
За інформацією КМУ
Урядовці запропонували компенсувати витрати на допоміжні засоби, які підприємства закуповують, щоб облаштовувати робочі місця для новоприйнятих працівників з інвалідністю. Хто з роботодавців може отримати компенсацію, на яких умовах і які документи підготувати, пояснює експерт
Пригадаємо основні правила, за якими складають зведені податкові накладні. Підкажемо, коли замість звичайних податкових накладних можна оформити одну зведену, і чи не буде порушенням, якщо оформите зведену податкову накладну на ритмічні постачання лише в якомусь окремому звітному періоді, а в інші складатимете за правилом першої події
У положенні про преміювання фіксують, за які досягнення й у якому порядку працівники отримують премії. Такий документ захищає роботодавця і пояснює працівнику, коли чекати додаткової оплати. У статті — структура положення, обов’язкові формулювання, типові помилки та зразок на 2025 рік
Авансовий звіт — це документ, що підтверджує витрати працівника у відрядженні чи при господарських закупках. Покажемо, як правильно його скласти, коли подавати, які реквізити обовʼязкові, а також дамо зразки для безпомилкового заповнення
У статті поради, які допоможуть юрособам, які мають власні або орендовані потужності з перероблення молочної сировини та отримання молочної продукції, подавати щомісяця форму 13-заг без помилок
Що таке річний перерахунок ПДФО, коли перерахунок ПДФО в кінці року обов’язковий, причини його необхідності, як провести річний перерахунок ПДФО, річний перерахунок ПДФО 2025 (приклад) — у консультації