Проєктом наказу пропонують викласти в новій редакції Порядок видачі довідки про чисельність працюючих осіб з інвалідністю.
Цей Порядок регулює механізм видачі територіальними відділеннями Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю довідок про чисельність працюючих осіб з інвалідністю, які мають основне місце роботи на підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадського об’єднання осіб з інвалідністю, філіях, представництвах, інших відокремлених підрозділах підприємств, установ та організацій (у тому числі міжнародних), які мають окремий баланс і самостійно здійснюють розрахунки із застрахованими особами, а також у фізичних осіб, які використовують найману працю, виходячи з середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу.
Довідка надає роботодавцю територіальне відділення Фонду за попередній рік та за попередній звітний (податковий) період.
Роботодавці для отримання довідки відповідно до свого місцезнаходження подають до територіального відділення Фонду такі документи:
- заяву за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку;
- список працюючих осіб з інвалідністю за формою, наведеною в додатку 2 до цього Порядку.
Філії, представництва, інші відокремлені підрозділи підприємств, установ та організацій (у тому числі міжнародних), які мають окремий баланс і самостійно здійснюють розрахунки із застрахованими особами, подають документи окремо від юрособи, якою вони створені.
Територіальні відділення Фонду після опрацювання поданих документів, за наявності у них інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, протягом десяти робочих днів після їх реєстрації видають довідку про чисельність працюючих осіб з інвалідністю або протягом п’яти робочих днів після отримання відповідної інформації від ПФУ.
У разі відмови у видачі довідки роботодавцю надають обґрунтовану відповідь щодо причин відмови.
Ця стаття систематизує інформацію про процедуру бронювання з урахуванням нещодавніх змін у законодавстві та запровадження бронювання через Портал Дія. П’ять готових зразків допоможуть підготувати пакет документів для бронювання за списками військовозобов’язаних
Причинами відмови можуть бути:
- подання роботодавцем документів не в повному обсязі;
- оформлення документів неналежним чином;
- виявлення недостовірних даних у поданих роботодавцем документах.
Довідку видають безоплатно на підставі заяви роботодавця.
Довідку в паперовому вигляді отримує роботодавець чи його уповноважений представник безпосередньо у територіальному відділенні Фонду, до якого подав заяву про її отримання.
Крім того, визнають такими, що втратили чинність накази Мінсоцполітики, що затверджують:
- форми документів для реєстрації роботодавців у відділеннях Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю і виконання ними нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю (від 14.03.2007 № 98);
- форму звітності № 10-ПОІ (річна) «Звіт про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю» та Інструкцію щодо її заповнення (від 27.08.2020 № 591).
У разі затвердження наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.