Мінсоцполітики підготувало новий Порядок видачі довідки про чисельність працюючих осіб з інвалідністю

СПО об'єднань профспілок оприлюднило доопрацьований проєкт наказу Мінсоцполітики «Про внесення змін до наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 25.03.2002 р. № 169 та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Міністерства праці та соціальної політики України та Міністерства соціальної політики України»

Мінсоцполітики підготувало новий Порядок видачі довідки про чисельність працюючих осіб з інвалідністю

Проєктом наказу пропонують викласти в новій редакції Порядок видачі довідки про чисельність працюючих осіб з інвалідністю.

Цей Порядок регулює механізм видачі територіальними відділеннями Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю довідок про чисельність працюючих осіб з інвалідністю, які мають основне місце роботи на підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадського об’єднання осіб з інвалідністю, філіях, представництвах, інших відокремлених підрозділах підприємств, установ та організацій (у тому числі міжнародних), які мають окремий баланс і самостійно здійснюють розрахунки із застрахованими особами, а також у фізичних осіб, які використовують найману працю, виходячи з середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу.

Довідка надає роботодавцю територіальне відділення Фонду за попередній рік та за попередній звітний (податковий) період.

Роботодавці для отримання довідки відповідно до свого місцезнаходження подають до територіального відділення Фонду такі документи:

  • заяву за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку;
  • список працюючих осіб з інвалідністю за формою, наведеною в додатку 2 до цього Порядку.

Філії, представництва, інші відокремлені підрозділи підприємств, установ та організацій (у тому числі міжнародних), які мають окремий баланс і самостійно здійснюють розрахунки із застрахованими особами, подають документи окремо від юрособи, якою вони створені.

Територіальні відділення Фонду після опрацювання поданих документів, за наявності у них інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, протягом десяти робочих днів після їх реєстрації видають довідку про чисельність працюючих осіб з інвалідністю або протягом п’яти робочих днів після отримання відповідної інформації від ПФУ.

У разі відмови у видачі довідки роботодавцю надають обґрунтовану відповідь щодо причин відмови.

Причинами відмови можуть бути:

  • подання роботодавцем документів не в повному обсязі;
  • оформлення документів неналежним чином;
  • виявлення недостовірних даних у поданих роботодавцем документах.

Довідку видають безоплатно на підставі заяви роботодавця.

Довідку в паперовому вигляді отримує роботодавець чи його уповноважений представник безпосередньо у територіальному відділенні Фонду, до якого подав заяву про її отримання.

Крім того, визнають такими, що втратили чинність накази Мінсоцполітики, що затверджують:

  • форми документів для реєстрації роботодавців у відділеннях Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю і виконання ними нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю (від 14.03.2007 № 98);
  • форму звітності № 10-ПОІ (річна) «Звіт про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю» та Інструкцію щодо її заповнення (від 27.08.2020 № 591).

У разі затвердження наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.

За інформацією СПО об'єднань профспілок


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Держбюджет 2025

19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
643

Порядок ліквідації підприємства

Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
82347

Бухгалтерська довідка: коли та як складати

Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
88011

Послуги кейтерингу: облік та організація

Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
3133

Облікова політика підприємства

В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій. Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів
90662

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді