Мінсоцполітики підготувало новий Порядок видачі довідки про чисельність працюючих осіб з інвалідністю

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

СПО об'єднань профспілок оприлюднило доопрацьований проєкт наказу Мінсоцполітики «Про внесення змін до наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 25.03.2002 р. № 169 та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Міністерства праці та соціальної політики України та Міністерства соціальної політики України»

Мінсоцполітики підготувало новий Порядок видачі довідки про чисельність працюючих осіб з інвалідністю

Проєктом наказу пропонують викласти в новій редакції Порядок видачі довідки про чисельність працюючих осіб з інвалідністю.

Цей Порядок регулює механізм видачі територіальними відділеннями Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю довідок про чисельність працюючих осіб з інвалідністю, які мають основне місце роботи на підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадського об’єднання осіб з інвалідністю, філіях, представництвах, інших відокремлених підрозділах підприємств, установ та організацій (у тому числі міжнародних), які мають окремий баланс і самостійно здійснюють розрахунки із застрахованими особами, а також у фізичних осіб, які використовують найману працю, виходячи з середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу.

Довідка надає роботодавцю територіальне відділення Фонду за попередній рік та за попередній звітний (податковий) період.

Роботодавці для отримання довідки відповідно до свого місцезнаходження подають до територіального відділення Фонду такі документи:

  • заяву за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку;
  • список працюючих осіб з інвалідністю за формою, наведеною в додатку 2 до цього Порядку.

Філії, представництва, інші відокремлені підрозділи підприємств, установ та організацій (у тому числі міжнародних), які мають окремий баланс і самостійно здійснюють розрахунки із застрахованими особами, подають документи окремо від юрособи, якою вони створені.

Територіальні відділення Фонду після опрацювання поданих документів, за наявності у них інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, протягом десяти робочих днів після їх реєстрації видають довідку про чисельність працюючих осіб з інвалідністю або протягом п’яти робочих днів після отримання відповідної інформації від ПФУ.

У разі відмови у видачі довідки роботодавцю надають обґрунтовану відповідь щодо причин відмови.

Причинами відмови можуть бути:

  • подання роботодавцем документів не в повному обсязі;
  • оформлення документів неналежним чином;
  • виявлення недостовірних даних у поданих роботодавцем документах.

Довідку видають безоплатно на підставі заяви роботодавця.

Довідку в паперовому вигляді отримує роботодавець чи його уповноважений представник безпосередньо у територіальному відділенні Фонду, до якого подав заяву про її отримання.

Крім того, визнають такими, що втратили чинність накази Мінсоцполітики, що затверджують:

  • форми документів для реєстрації роботодавців у відділеннях Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю і виконання ними нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю (від 14.03.2007 № 98);
  • форму звітності № 10-ПОІ (річна) «Звіт про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю» та Інструкцію щодо її заповнення (від 27.08.2020 № 591).

У разі затвердження наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.

За інформацією СПО об'єднань профспілок

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Медзаклад отримав кошти від НСЗУ: відображаємо у бухгалтерському обліку

У цьому огляді експерт підкаже, як можна використовувати кошти від НСЗУ без ризику втрати неприбуткового статусу. А готові проведення допоможуть швидко показати такі кошти в бухгалтерському обліку
36431

Прожитковий мінімум 2025: розмір, таблиця

Прожитковий мінімум — це показник, який використовують у розрахунках різних соціальних виплат, наприклад пенсій, допомоги з безробіття, аліментів, а також в оподаткуванні. Усе, що варто знати про прожитковий мінімум 2025/2026, — в огляді
23877

Військовий збір для ФОП 2 групи у 2025 році: ставки, строки сплати, пільги

З 1 січня 2025 року ФОПи другої групи на єдиному податку стали платниками військового збору. Це новий обов’язок, який торкнеться і тих, хто раніше ніколи не сплачував цей платіж за себе. Розповідаємо, скільки і коли сплачувати, хто має пільги та в яких випадках можна не платити військовий збір
71

Заповнюємо авансовий звіт 2025 на прикладах

Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
237

Заява на компенсацію за невикористану відпустку: зразок 2025

Заява на компенсацію за невикористану відпустку — обов’язковий документ, якщо працівник не скористався відпочинком і хоче отримати за нього гроші. Пояснюємо, коли можна подати таку заяву, які дані обов’язково вказати та даємо готовий зразок 2025 у Word
98

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді