Штрафи-2024: несвоєчасне подання звітності та несплата податків СКАЧАТИ ТАБЛИЦЮ
Нацполіція України ініціювала ведення електронного документування адміністративних порушень.
Поліцейський роздруковує електронний протокол на спеціальному пристрої у двох примірниках. Один із них під розписку вручає водію, а інший примірник залишається в поліцейського. У подальшому надсилають на розгляд до суду разом з іншими матеріалами справи.
Метою запровадження електронних протоколів у сфері забезпечення дорожнього руху є:
- автоматизація робочих процесів;
- своєчасність надсилання матеріалів до суду;
- автоматична перевірка за наявними інформаційними базами особи та транспортного засобу на предмет перебування їх в розшуку, повторності порушення, дійсності посвідчення водія тощо;
- спрощення обміну даними між державними структурами;
- відсутність людського або корупційного фактору.
Переваги для особи, відносно якої складають електронний протокол:
- інформація про особу та транспортний засіб до електронного протоколу може завантажуватися через застосунок «ДІЯ»;
- протокол автоматично відправляється в поліцейські бази та до суду одразу після оформлення;
- покращення якості складання адміністративних матеріалів, оскільки виключається фактор нерозбірливого почерку.